abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33917279
Overigens adviseer ik de 'DA' om in het Oranje gekleed te gaan .
slettebak [@] gmail.com
pi_33917299
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:03 schreef JaWi het volgende:
Suijck is van de harde kern van Omniworld .
Vak F1

Die houden nu al acties tegen het bestuur:
quote:
Actie tegen bestuur
Vanavond hebben we weer een actie uitgevoerd tegen het beleid dat het bestuur al een aantal weken tegen over ons aanneemt. Ze doen tegen ons alsof wij gevaarlijke hooligans zijn die alleen maar het slechte voor hebben. Uit protest voor onder andere dit hebben we vanavond de eerste 5 minuten het vak leeg gehouden.

5 minuten niet op het vak
pi_33917336
.
slettebak [@] gmail.com
pi_33917454
Niemand die ze gemist heeft .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_33918402
Pas maar op hoor!

Sta zelf op F2.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:11:50 #231
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34014934
quote:
Alle Ajax-hooligans in vizier

AMSTERDAM - Politie en justitie hebben de harde kern van Ajax-hooligans minutieus in beeld gebracht. Van dertienhonderd fans zijn er kaarten met foto's en antecedenten, van honderd hooligans complete dossiers en er is een top-15 van de beruchtste lastpakken.

Dit heeft hoofdofficier van justitie Leo de Wit van het Amsterdamse parket vanmiddag bekendgemaakt.

In de kaartenbak van justitie zitten verdachten die zich hebben bezondigd aan 'voetbalgerelateerde vergrijpen' zoals openlijke geweldpleging, vernieling, het gooien met vuurwerk of het afsteken van 'fakkels'.

''Mensen zijn met hun foto en hun historie bekend, zodat we ze gerichter in de gaten houden,'' zegt De Wit. ''Ook bekijken we wat ze uitspoken bij uitwedstrijden.''

Het bestand wordt nog steeds uitgebreid. De 'aanhoudingseenheden' van de mobiele eenheid gebruiken de kaarten, maar ook de zogeheten supportersbegeleiders van de politie, die meereizen tot in het stadion. Zij houden de aanhang in het vizier en noteren misstappen, geholpen door videobeelden.

De avond vóór de belangrijke wedstrijden houdt de politie de beruchte hooligans al in de gaten in het uitgaansleven. Vaak proberen de fans gevechten met rivalen af te spreken of uit te lokken.

Hooligans krijgen zo min mogelijk nog een boete, maar worden in principe voorgeleid aan de rechter. Justitie dringt er bij de rechters op aan hen alleen vrij te laten als ze een stadionverbod hebben gekregen. De speciale 'voetbalofficier' van justitie bezoekt wedstrijden samen met de rechter-commissaris die later de zaken moet beoordelen, zodat die al inzicht heeft in het gebeurde.

© Het Parool, 13-01-2006
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34015313
Nu we toch met jullie bezig zijn..
Of moet dit in het andere topic?

11-01-2006: Mededeling!

Beste Ajacied,

Afgelopen maandag op de jaarlijkse vergadering is er het één en ander duidelijk geworden over de situatie, waar wij ons als vak, op dit moment in bevinden. Duidelijk werd dat er knopen doorgehakt moesten worden en dat is die avond dan ook gebeurd. Aangezien het voor sommige mensen onmogelijk was om bij de vergadering aanwezig te zijn en bij sommigen de wil ontbrak, hier een kleine maar belangrijke update:

· Vuurwerk op het vak moet helemaal afgelopen zijn. De idiote acties van individuen die rookpotten en fakkels onder de megadoeken afsteken hebben er voor gezorgd dat de eerstkomende tijd geen vuurwerk meer getolereerd zal worden. Normaal is dit door Ajax/KNVB/overheid al verboden maar je kunt er nu van uit gaan dat er door medesupporters meteen opgetreden zal gaan worden. Het voortbestaan van het vak mag niet in het gedrang komen door vuurwerk, hoe mooi vuurwerk ook is! Geen mens wil en kan zich indenken wat er had kunnen gebeuren als de Tifo-actie voor Groningen thuis wel door had mogen gaan, met de niet geïmpregneerde megadoeken en die doeken vlam hadden gevat. Op de vergadering is lang en uitvoerig over dit onderwerp gesproken en uiteindelijk was het voor iedereen duidelijk dat het zo gewoon niet verder kan.

· Eenheid. Kom naar vergaderingen, laat je gezicht eens zien op vrijdagavond of voor de wedstrijd in het supportershome, ga naar meetings, houd www.vak410.nl in de gaten, kom naar het feest van het 5-jarig bestaan etc etc. VAK 410 is meer dan ééns in de twee weken twee uur in het Rinus Michels Stadion staan. Als je elkaar beter leert kennen zal de eenheid groter worden en samen sta je sterk. Blijf ook altijd onthouden dat VAK 410 maar een (klein) onderdeel van de Ajaxsupporters is, wij zijn 410’ers, maar bovenal Ajacieden! Ga jezelf dan ook niet over profileren als 410’er!

· Sociale controle. Het veld op gaan tijdens en na een training, vuurwerk dat richting spelers gegooid/geschoten wordt en vuurwerk bij kinderen en zelfs bij kinderwagens! Acties als deze zijn zowel bij de spelersgroep als bij belangrijke medesupporters helemaal verkeerde gevallen. Rommel dat nog steeds op de 1e ring gegooid wordt, ook daar zitten Ajacieden! Een niet bestaande supporter die herdacht is. Acties als deze gooien niet alleen onze naam te grabbel maar ook die van andere Ajax-supporters (F-side). Spreek je medesupporters aan op wangedrag en denk met z’n allen goed na voor je iets doet.

Vanuit Ajax, diverse supportersgroepen en supportersgroeperingen is het ons zeer duidelijk gemaakt dat de maat vol is. Tijdens de vergadering is er een delegatie van de F-Side/Zuid langsgekomen om te laten weten dat wat hun betreft de maat vol is. De boodschap en de intonatie van de sprekers sprak voor alle aanwezigen voor zich. Wij als 410 krijgen de kans om zelf snel orde op zaken te stellen, gebeurt dit niet dan zal dit door anderen gedaan worden en zover moeten we het niet laten komen!

Houd de komende tijd www.vak410.nl in de gaten voor een uitvoerig verslag van de vergadering en enkele maatregelen die zullen worden getroffen.

Laten wij samen er voor zorgen dat we het 5-jarig bestaan groots kunnen vieren. Het feest is vrijdag de 27e in het Supportershome. Kaarten zullen zondag te koop zijn voor ¤10,-. Want vergeet niet dat buiten de huidige problemen er de afgelopen jaren ook veel positiefs bereikt is, maar dat nu wel het moment is aangebroken om orde op zaken te stellen!

Met vriendelijke groet,

Organisatie VAK 410

"..and in my brain it's going wrong.."
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:27:29 #233
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34015562
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef Staanplaats het volgende:
Nu we toch met jullie bezig zijn..
Of moet dit in het andere topic?

[...]

Overdreven gedoe, ben het er wel mee eens dat die fakkels onder zo'n vlag best onveilig zijn. Straks hebben we allemaal van die Volendam-koppies, zit ik ook niet op te wachten.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34019452
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Whehehe. Ik weet wel wat personen die in die top 15 zitten
pi_34023686
Jij !
slettebak [@] gmail.com
pi_34029621
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:31 schreef JaWi het volgende:
Jij !
Minderjarigen komen niet op die lijst
pi_34032513
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Minderjarigen komen niet op die lijst
Dat ben ik sinds november vorig jaar al niet meer, ja
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:43:50 #238
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34037203
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef Staanplaats het volgende:

grappig?

Die brief moet gewoon overduidelijk zijn voor enkele eenlingen die het niet begrijpen als je het subtiel brengt.
pi_34039337

zondag 15 januari 2006 @ 02:55:18 #240
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34073799
quote:
19-11-2005: Ajax - FC Twente
Na de slechte prestaties van Ajax de afgelopen tijd wilde een aantal supporters tijdens deze wedstrijd
verhaal gaan halen bij de clubleiding. Dit ging natuurlijk niet geheel zonder slag of stoot.
Een impressie (mp3-3Mb)

http://amsterdam.dotnet-s(...)reden_supporters.mp3
ze overweegden dus als je die band luisterd volgens mij serieus om traangas te gebruiken. En de vraag waarom er geen honden bij waren is ook wel duidelijk hehe.

doet het overigens niet in mediaplayer/winamp bij mij maar wel in realplayer.
pi_34076598
Leuk bestandje .

Er moet meer ME bij, ze halen de riemen uit de broeken. .
De verkeersborden gaan uit de grond.

"Ik heb maar 2 honden in de hele stad".

Pas je op je eigen veiligheid Martin"
"Ja doe ik, over" .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 15 januari 2006 @ 10:32:44 #242
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34076705
oooow ze lopen alweer onder de fly-over. HUH ze draaien weer om dat laatste had ik wel willen horen hehe
pi_34076748
Terwijl er eigenlijk maar weinig aan de hand was..
  zondag 15 januari 2006 @ 10:44:28 #244
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34076862
jep, maar t is voor hen als het start toch vrij lastig in te schatten wat er wel gaat gebeuren vooraf he. En als je dan maar erg weinig man achter de hand hebt wordt je daar als politie niet zo vrolijk van denk ik
pi_34078672
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 03:22 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34140340
16/1/2006 - Ajax en Feyenoord willen pilot met biometrie
(Gepost door JV)

Vanmiddag heeft er in Zeist overleg plaatsgevonden tussen de eredivisieclubs en de KNVB. Dit overleg heeft plaatsgevonden in het kader van de besluitvorming over de uitvoering van de maatregelen in het kader van de play offs, welke woensdag aanstaande plaatsvindt door de Interdisciplinaire Stuurgroep. Clubs hebben hier gesproken over de integrale pasfotoregistratie en zijn unaniem van mening dat overeenkomstig de rapportage van het COT, invoering van deze maatregel geen toegevoegde waarde heeft.

De clubs zijn wel voorstander van lokaal maatwerk en een dadergerichte aanpak. Op verzoek van de lokale autoriteiten hebben Ajax, Feyenoord en Vitesse aangegeven te zullen starten met het opzetten van een pilot waarbij gebruik wordt gemaakt van biometrie, teneinde te komen tot een betere handhaving van de geldende stadionverboden. Deze pilot is dadergericht. Alleen supporters die zich hebben misdragen moeten een pasfoto of iriscan inleveren.

.
slettebak [@] gmail.com
  maandag 16 januari 2006 @ 22:43:25 #247
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34140888
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:32 schreef JaWi het volgende:
16/1/2006 - Ajax en Feyenoord willen pilot met biometrie
(Gepost door JV)

Vanmiddag heeft er in Zeist overleg plaatsgevonden tussen de eredivisieclubs en de KNVB. Dit overleg heeft plaatsgevonden in het kader van de besluitvorming over de uitvoering van de maatregelen in het kader van de play offs, welke woensdag aanstaande plaatsvindt door de Interdisciplinaire Stuurgroep. Clubs hebben hier gesproken over de integrale pasfotoregistratie en zijn unaniem van mening dat overeenkomstig de rapportage van het COT, invoering van deze maatregel geen toegevoegde waarde heeft.

De clubs zijn wel voorstander van lokaal maatwerk en een dadergerichte aanpak. Op verzoek van de lokale autoriteiten hebben Ajax, Feyenoord en Vitesse aangegeven te zullen starten met het opzetten van een pilot waarbij gebruik wordt gemaakt van biometrie, teneinde te komen tot een betere handhaving van de geldende stadionverboden. Deze pilot is dadergericht. Alleen supporters die zich hebben misdragen moeten een pasfoto of iriscan inleveren.

.
De gemiddelde misdragende supporter weet natuurlijk niet wat het inhoudt, dus hierbij een linkje:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Biometrie
pi_34140933
Protesteer je eerst tegen die pasfotoregistratie, verzinnen dit..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_34141181
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De gemiddelde misdragende supporter weet natuurlijk niet wat het inhoudt, dus hierbij een linkje:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Biometrie
Ik wilde het net vragen...

Niet dat ik een misdragende supporter ben natuurlijk
pi_34141579
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik wilde het net vragen...

Niet dat ik een misdragende supporter ben natuurlijk
Nee, als jullie niet komen opdagen kan je je ook niet misdragen he

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties