Dat lachje was leukquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:40 schreef Sjoem het volgende:
Ik vind haar zo lekker spontaan in het zingen
Ik wilde die V al niet quoten, goed dat je t zelf zag.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
duidelijk de beste van de avond....en voor een Floortje fan zoals ik is dat heel wat om toe te geven
Ze zag er goed uit man, wat zeur jequote:Op zondag 5 februari 2006 01:04 schreef FuifDuif het volgende:
Ze ziet er niet uit, maar ze was absoluut de beste vanavond!
Nee, ik vind van niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze zag er goed uit man, wat zeur je
[afbeelding]
Voor mij eigenlijk ook, zo weinig opvallend.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is voor mij de verrassing in deze Idols serie. Gisteren weer uitstekend.
die eer gun ik Serge niet
Van het introfilmpje van afgelopen zaterdag of die daar voor ?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Dizer het volgende:
Hebben jullie nog meer foto\'s van het introfilmpje. Ik wil nameiljk een avatar van hebben
Niet van gisteravond maar die daarvoorquote:Op zondag 5 februari 2006 16:03 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Van het introfilmpje van afgelopen zaterdag of die daar voor ?
Ik wil gewoon een leuke avatar van haar hebbenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:52 schreef migebiggie het volgende:
Oohh sorry dan kan ik je niet helpen ..
http://www.rtl.nl/shows/idols3/liveshows/finalist6/gallery/quote:Op zondag 5 februari 2006 17:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een leuke avatar van haar hebben
Niks leuks kunnen vindenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/shows/idols3/liveshows/finalist6/gallery/
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:02 schreef migebiggie het volgende:
Probeer hem dan zelf te maken
Hier nog een foto van angelique heb hem van een site
[afbeelding]
Om meer van Idols (lees Angelique) te genieten? :')quote:
Ze moet echt eens wat meer in de aandacht komen, anders gaat ze het misschien niet eens reden tot de finale...quote:
Nee, en Floortje ben ik totaal zat. Ik snap ook niet dat zij nog bij zo vele favoriet is. Ik zie geen stijgende lijn bij haar, helemaal niet, alleen een saaie doorsnee lijn.quote:
Wat mij betreft welquote:Op maandag 6 februari 2006 09:18 schreef migebiggie het volgende:
Aahh bedankt voor de avatars
Nu kan ik er eindelijk 1 nemen van angelique ..
Had de hele tijd maar ellen terwijl nu angelique me favoriet is
Mag ik die laatste nemen ?
Irmaquote:Op maandag 6 februari 2006 18:40 schreef Dizer het volgende:
Wat is ze toch leuk! Ze is in mijn ogen toch de beste Idols kandidate ooit. Hoewel Irma oko
was.. twijfel...
Ja, vond ik ook al iddquote:Op maandag 6 februari 2006 18:31 schreef WithMe het volgende:
Ik vond haar een beetje vreemd overkomen in het filmpje, alsof ze haar tekst van een papiertje voorlas.
Ik vond het nogal sissend overkomen. Alsof ze een beugel heeft of zoquote:
Dat is me niet eens opgevallen, meer de manier waarop ze het vertelde. Zo niet-spontaanquote:Op maandag 6 februari 2006 18:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vond het nogal sissend overkomen. Alsof ze een beugel heeft of zo
Rafaëlla ook.. dusquote:Op maandag 6 februari 2006 18:52 schreef WithMe het volgende:
Ze heeft nephaar.
Dat klopt helemaal inderdaad. Persoonlijk vind ik haar wel erg leuk, maar ze is geen idool ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:01 schreef J-net het volgende:
Ik vind haar de beste zangeres, maar haar manco is dat ze niet HET idool is. Daar is ze wat te oud voor en een te grijs muisje voor.
Zo kun je dus eigenlijk wel zien dat ze wat volwassene is dan de restquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Viel ze maar wat meer op.Stond ze maar een keer in de aandacht
. Het zou d'r goed doen
.
Ze is ook goed ja. Daar ben ik het 100% mee eens. Maar ze is geen idool. Ik denk wel dat ik haar muziek zal draaienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo jammer, want ze is wel goed.
Dat is ze zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:39 schreef --Globe-- het volgende:
Ze is gewoon een hele goede zangeres
Ik vind Hind veel meer Idol dan Angelique hoor. Qua stem en qua uiterlijk!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:38 schreef Dizer het volgende:
Ze is netals Hind. Vanaf het begin gewoon eigenlijk al een zangeres. Alleen het gevecht is om de populariteit!
- vergiftigd van patatje-oorlog met uitjes bij de Feboquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:09 schreef Dizer het volgende:
Ik snap dat ook niet. Iedereen vindt haar supergoed! Wellicht de beste zangeres, maar omdat ze niet de leukste is
Angelique, als je dit leest:
- breek een been
- word zwanger
- sla je kind (niet echt natuurlijk)
- Zeg dat je een geheime relatie had met Jerny
- Zeg dat je annorexia hebt
Om in ieder geval wat populairder te worden
Heb je een leuke OP klaarstaan dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:16 schreef superhero87 het volgende:
PS> ik wil een nieuwe Angelique topic openen![]()
Vanwaar die smiley? Snode plannen met ons Liekje? (lelijke bijnaam, nooit meer doen Erikquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:16 schreef superhero87 het volgende:
PS> ik wil een nieuwe Angelique topic openen![]()
Ik vertrouw het ook niet met die smilie erbijquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vanwaar die smiley? Snode plannen met ons Liekje? (lelijke bijnaam, nooit meer doen Erik)
Het komt goed, Angelique is mijn favorietquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook niet met die smilie erbij![]()
Is goed, dan ga ik welquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef superhero87 het volgende:
Weetje, ik heb eigenlijk geen zin. Iemand anders die een nieuwe topic wil openen? Doe het maar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |