quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:41 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
TVp
Het ziet vaak strakker uit, en ik denk dat het meer in overeenstemming met de gewenste uitstraling zal zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:02 schreef De_Warme_bakker het volgende:
frameloos, zal het eens met de sitebouwer overleggen
In welk opzicht zou dit beter zijn?
Zolang je binnen de 'kleine-ondernemersregeling' zit, hoef je bij inkomsten onder de 1000€ per jaar geen belasting af te dragen. Maar, de prijzen worden ook verhoogd.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:19 schreef joshus_cat het volgende:
Heb je er bij die 8,50 ook al aan gedacht dat je belasting en premies werknemerverzekeringen over dat bedrag moet betalen?
Omdat het kleine prijzen zijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:07 schreef Edwin_2004 het volgende:
Ik zou eens naar zo'n starters meeting gaan van de KvK, erg interessant...
En.. waarom krijgt Prijzen geen hoofdletter?
Nog eentje om 't af te leren: zijn jullie allemaal zelfstandig ondernemer, of zijn jullie in loondienst van 't bedrijfje wat de website draait? In 't laatste geval moet je nl. tijdig (binnen een maand of een kwartaal) doorgeven aan de belastingdienst dat je iemand in dienst hebt gehad. De boetes voor te laat melden zijn stevig (meer dan duizend euro).quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:45 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Zolang je binnen de 'kleine-ondernemersregeling' zit, hoef je bij inkomsten onder de 1000� per jaar geen belasting af te dragen. Maar, de prijzen worden ook verhoogd.
Als je een feestje geeft, weet je me te vinden.quote:Op zondag 11 december 2005 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
Bakker
Heb je al eens bij de belastingdienst / KvK geinformeerd wat voor dingen je je op de hals haalt qua verplichtingenIk vind het trouwens wel strak dat je hiermee bezig bent
Ben benieuwd of het gaat lopen
Ik doe niet aan feestjes....althans.... niet aan feestjes waar ik twee butlers nodig hebquote:Op zondag 11 december 2005 15:35 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Als je een feestje geeft, weet je me te vinden.
Wij moeten trouwens weer eens afspreken! kerstvakantie iets ondernemen?
De kleine ondernemersregeling heeft niets met je inkomsten te maken, alleen met je omzetbelasting. Kijk dit goed na, je wilt geen fouten maken met belastingdingen. Ga anders naar de startersvoorlichting van je belastingkantoor, zorg in ieder geval dat je weet waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:45 schreef De_Warme_bakker het volgende:Zolang je binnen de 'kleine-ondernemersregeling' zit, hoef je bij inkomsten onder de 1000� per jaar geen belasting af te dragen. Maar, de prijzen worden ook verhoogd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |