Idd dacht ik ook aan, wel meer werk maarja.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:02 schreef TrenTs het volgende:
Wat dacht je van een briefje ter grootte van een half A4tje in de bus duwen bij bedrijven? Gewoon niet te druk, strak uiterlijk, zonder taalfouten en niet teveel tekst.
Ja, helemaal niet duur als je het vergelijkt met de bestaande.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:03 schreef _Arthur het volgende:
Die prijzen zijn inc btw en met factuurtje?
Hmm.. ja dat zou inderdaad kunnen zijn. Daarom is zo'n strak uiterlijk wel belangrijk. En ik wil het met alle plezier voor je nakijken op taalfouten, mocht je het willen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:05 schreef De_Warme_bakker het volgende:
@TrenTs: Zijn we mee bezig. maar vooral die taalvoudten isch lastig
Nee, het is nog best moeilijk om het strak te schrijven. Maar, we zijn bezig. Het probleem met zo'n briefje is echter wel dat nagenoeg iedereen het waarschijnlijk weg zal gooien als zijnde ongevraagde reclame
En dus ? Op het moment dat jij 1000 bedrijven een briefje geeft en er is er 1 die denkt 'he dat is leuk' dan heb je iig een kleine start en met wat geluk kom je met mond op mond reclame weer aan een nieuwe klant.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:05 schreef De_Warme_bakker het volgende:
@TrenTs: Zijn we mee bezig. maar vooral die taalvoudten isch lastig
Nee, het is nog best moeilijk om het strak te schrijven. Maar, we zijn bezig. Het probleem met zo'n briefje is echter wel dat nagenoeg iedereen het waarschijnlijk weg zal gooien als zijnde ongevraagde reclame
Eindelijk, het al máánden geoefende verkooppraatjequote:Op zaterdag 10 december 2005 15:07 schreef Double_B het volgende:
Bedenk dus eerst even waarom iemand nu uitgerekend van JOUW butlerservice gebruik zou maken, en niet van de gastheer van een cateraar.
Als je me daar antwoord op kunt geven kan ik je misschien verder advies geven!
Dat is waar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:12 schreef Double_B het volgende:
Daarnaast nog even een opmerking over je prijzen..
Je bent inderdaad erg goedkoop. Ik denk zelfs TE goedkoop. Bij een te lage prijs zal het product zijn geloofwaardigheid verliezen. Mijn advies is om je prijs toch wat omhoog te schroeven.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat is waar.Ik ken een man die een bedrijf heeft in bepaalde adviezen voor bedrijven, maar gek genoeg liep het niet. Toen hij de prijzen vervijfvoudigde liep het storm.
Niet dat jij dat nou ook moet gaan doen..
Denk eerder aan 15,- en 17,50. Geld komt toch van bedrijven af dus achquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:15 schreef KieWie het volgende:
Het is inderdaad wel erg goedkoop; ik vraag me af hoe je hier uberhaupt geen geld op zou verliezen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |