NHL Bouhofquote:Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
waar dan?
kutpandquote:
Kijk, dat is wel grappig.quote:Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan met Fryske vlaggen mensen van hun fiets meppen, net als de broer van Pieter Weening
De eerste Fryske etappewinnar van de Tour de France.quote:Op zondag 11 december 2005 22:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wie is Pieter Weening?
logiesch dat ik hem niet ken,ben nooit een Tour de france & wielren fan geweestquote:Op zondag 11 december 2005 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De eerste Fryske etappewinnar van de Tour de France.
en een harekiet
bouhof is beter dan dat ding aan de julianalaan van FC.quote:Op zondag 11 december 2005 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kutpanddan bij de kinderboerderij
![]()
Maar de aperots is humorlekker tussen de alto's/junk's/anitllianen/hoerenlopers/nietsvermoedende toeristen zitten
Aah ok wist niet dat het die bijnaam hadquote:Op zondag 11 december 2005 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is inderdaad de aperots
FC is kut, heb drie jaar op een concentratiekamp.. euh.. school van hun gezeten in HeerenveenMaar de Bouhof is ook niet alles hoor
ik verdwaalde er meteen de ene keer dat ik er was
(diploma uitreiking van mn zus)
quote:Op zondag 11 december 2005 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Zolang je maar niet iemand uit Threeality kent![]()
Kun jij meer informatie over die twee vinden?quote:Novell is ook niet geheel mijn smaak btw, maar ze hebben wel talent (beetje)
Oehhh spannend!!!quote:Op maandag 12 december 2005 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een meet in Leeuwarden? Jaaaaaaa!
Great expectations? Zal dat even gaan tegenvallen zeg...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |