Staan er tenminste nog een paar mooie gebouwenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:27 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
moskeeën schieten als paddestoelen uit de grond!
Ik ook! En dankzij de vele Fryslan topics word het gevoel alleen maar gesterkt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik bin der wol grutsk op da'k in Fryslân wenje
Fryske Fok Front!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:37 schreef Mr.Dre het volgende:
Ben alleen bang dat ik ga radicaliseren.
Nee! net mn banden met de groep van Auwerk doorgesneden omdat ik ineens een AIVD-er voor de deur hadquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Fryske Fok Front!
Ha we dat hjirbei oprjochten?
Hahaha okquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Fryske Fok Front!
Ha we dat hjirbei oprjochten?
Tweetalige topictitels!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:54 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Hahaha okWat word ons eerste doel?
![]()
Van een of andere mod..quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:04 schreef SCH het volgende:
Mag een Fryske SC niet dan?
Van wie niet?
er mogen geen nieuwe slowchatdraden komenquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:04 schreef SCH het volgende:
Mag een Fryske SC niet dan?
Van wie niet?
Laat hem mij maar openenquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben er van overtuigd dat er een stadig-eamel-tried twa komt..... maar ik ben er ook van overtuigd dat daar een slotje op komt
"Grins"quote:
ik zal de OP van dit topic vermaken tot een heuse echte OP, die ook voor volgende delen te gebruiken isquote:
ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggquote:
Tis dat je een toffe usercombinatie hebtquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
knauw knauw grauww
hingj hingj gwnwnw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |