Zeker.quote:Op maandag 12 december 2005 17:20 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[afbeelding]
Buiten leeuwarden dus
Deze?quote:Op maandag 12 december 2005 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, als het maar niet de Jelsumer Poort is
Ja, inderdaad. Dat restaurant met Schniszels ter grote van Hamburgers en Aldisoep-uit-blik als tomatensoepquote:
nee dat hoeft niet, heb alleen een boedelbakgeval nodig waar mn bed enzo in pastquote:Op maandag 12 december 2005 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Bakker is erg okwel zo snel mogelijk bestellen, want je wilt de bus met laadbak en laadklep
[afbeelding] deze dus
Wijzelf hadden de andere besteller met bakwat een wrak is dat
![]()
Een IVECO waar de letters afgevaleln waren en vol met deueknquote:Op maandag 12 december 2005 19:27 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
nee dat hoeft niet, heb alleen een boedelbakgeval nodig waar mn bed enzo in past
We hebben zelf een opel zafira (volgens mij schrijf je het zo) en daar past ook al het nodige in!
Moest een keer vanuit Utrecht naar Stiens verhuizen alleen het waaide nogal dus mochten we geen boedelbak mee maar wel een busje, als het die was heb ik medelijden met jullie![]()
Lijkt me een prima klusje voor mn vader danquote:Op maandag 12 december 2005 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is een eng mannetje, maar wel erg OK
Toen Sandra en ik bij hem waren, ging hij bijna tegen mn been aan rijden, terwijl hij Sandra compleet negeerdequote:Op maandag 12 december 2005 19:59 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Lijkt me een prima klusje voor mn vader dan![]()
![]()
maar wederom niet echt centraal.. arme Fokkers uit Appelschaquote:Op maandag 12 december 2005 20:10 schreef Frikandel_B. het volgende:
Ik vind de hofnar in Harlingen ook wel een potentionele meeting plek
in leeuwarden dan?quote:Op maandag 12 december 2005 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar wederom niet echt centraal.. arme Fokkers uit Appelscha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |