Tof. Ach, opzich is de Vrijheidswijk niet zo erg, mijn vriend woont er ook, alleen heb ik niet zo'n zin om daar voor een lange tijd te gaan wonen.quote:Op maandag 12 december 2005 13:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik wil wel even voor je opletten. En de Vrijheidswijk is best leuk hoor. Heb er een jaar gezeten.
Oh dat is echt zonde, waar moeten al die studenten dan naar toe?quote:Op maandag 12 december 2005 13:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Bilgaard lijkt me nou juist niks. En trouwens, de hele Vrijheidswijk vertrekt daarheen. Ik hoorde vorige week van een oudhuisgneoot van toen dat in 2007 de AnnieWestland-flat plat gaat.
De hoofdbewoners krijgen iets toegewezen geloof ik, en de rest moet zelf maar zoeken. Ik weet niet precies hoe dat zit.quote:Op maandag 12 december 2005 13:09 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Oh dat is echt zonde, waar moeten al die studenten dan naar toe?
Ik moet aan mijn huiswerk!quote:Op maandag 12 december 2005 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Tiid foar in stikje bôleoant drekst
neem eerst maar eens een MP3tje op waar je 'bûter, brea en griine tsiis, wa at dat net sizze kin is gjin oprjocht Frysk' zegtquote:Op maandag 12 december 2005 13:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik weet nog een leuk mopje over friezen, zal ik um vertellen?
hmmm, is het in die opstandige provincie nog steeds niet verplicht om nederlands te praten?quote:Op maandag 12 december 2005 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neem eerst maar eens een MP3tje op waar je 'bûter, brea en griine tsiis, wa at dat net sizze kin is gjin oprjocht Frysk' zegt
quote:Op maandag 12 december 2005 13:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hmmm, is het in die opstandige provincie nog steeds niet verplicht om nederlands te praten?
aah kijk, zo kom ik erbij dusquote:Op maandag 12 december 2005 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Fludizz is een vriend van meDie tevens mn website host
Alleen hij heeft een schrufthekel aan fok
is gebeurdquote:Op maandag 12 december 2005 13:35 schreef Faceoff het volgende:
[..]
aah kijk, zo kom ik erbij dus
Naja doe maar een een 'message to rudy', met een groet van mij (ookal zal die niet weten wie ik ben)
Okee.quote:Op maandag 12 december 2005 17:11 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Volgens mij als je leeuwarden binnenkomt, nog net buiten de stad, tenminste als dat nog de Groningerstraatweg is.
edit: Oh noes, het is tegen over die renault dealer
Nee, klopt, is een Shell.quote:Op maandag 12 december 2005 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Das toch een Shell? Of zijn ze omgevlagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |