abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32971532
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ja.

Ben je er nu ook anders naar gaan kijken? Wees inderdaad blij dat we kritisch zijn hier. Boomknuffelaars schiet je niks mee op als je wilt ondernemen.
Ik zou je aanraden eens lekker aan de slag te gaan bij een liefst kleinere makelaar en een kijk in de keuken te nemen.
Toch leuk dat bepaalde mensen hier zoals jij op een cynische wijze reageren op mijn reacties.
pi_32971571
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:12 schreef RalphLauren het volgende:

[..]

Toch leuk dat bepaalde mensen hier zoals jij op een cynische wijze reageren op mijn reacties.
Dat word ik er inderdaad een beetje van ja.

Ik denk dat een toekomstig ondernemer toch zeker op z'n minst moet weten waar ie over praat, voor ie zelfstandig te werk gaat.

The gum you like, is coming back in style.
pi_32971595
Als ik mijn gehele business plan klaar heb wil ik hem je graag eens toezenden
pi_32971663
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:15 schreef RalphLauren het volgende:
Als ik mijn gehele business plan klaar heb wil ik hem je graag eens toezenden
Ik ben heb zelf niet een overvloed aan relevante kennis, maar ken overal wel mensen die dat wel hebben. Bij Hoekstra, de Rabobank, AVM-Accountants en adviseurs, Burggraaff bouw, BAM, allerlei bouwers, ontwikkelaars en makelaars.

Dus als je echt op een kritische noot zit te wachten, wil ik 'm best even bij wat experts op 't bureau leggen.
pi_32971757
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:10 schreef RalphLauren het volgende:

[..]

zeker en dat waardeer ik ook wel, alleen ik heb hier wel andere mensen voor. Ik had gewoon een andere doelstelling toen ik dit topic opende.
Dan moet je er in het vervolg bijzetten dat je van iedereen even wil horen hoe geweldig je plan wel niet is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32971772
Als ik hem helemaal klaar heb dan zal ik op dit topic een berichtje posten, in elk geval erg bedankt voor je aanbod!!
pi_32971836
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:24 schreef RalphLauren het volgende:
Als ik hem helemaal klaar heb dan zal ik op dit topic een berichtje posten, in elk geval erg bedankt voor je aanbod!!
Wees een vent en stuur 'm op. Laat ik 'm even "keuren" door wat mensen.

Ben overigens gestopt in die sector. Mij niet meer gezien, die kilheid en vijandigheid die er heerst. En het levert me ook te weinig op, als je 't in loondienst doet.
pi_32971839
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan moet je er in het vervolg bijzetten dat je van iedereen even wil horen hoe geweldig je plan wel niet is.
ja inderdaad, en als er dan ook nog zulke mensen als jij bijzitten die mijn plan de hemel in prijzen dan zit ik helemaal goed of niet
pi_32971894
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:27 schreef RalphLauren het volgende:

[..]

ja inderdaad, en als er dan ook nog zulke mensen als jij bijzitten die mijn plan de hemel in prijzen dan zit ik helemaal goed of niet
Het gaat niet om het plan. Het plan is om wat krediet af te sluiten.

Het gaat om de centjes die jij gaat verdienen. Het gaat erom hoe jij die poen in 't laatje gaat krijgen. En dat is in theorie wel tienduizend keer makkelijker dan de praktijk.
pi_32971929
dat weet ik wel, ik ga mn best doen. Als het niet lukt merk ik dat vanzelf. In elk geval bedankt voor jullie reacties, maar ik moet nu echt weg.
pi_32971947
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:30 schreef RalphLauren het volgende:
dat weet ik wel, ik ga mn best doen. Als het niet lukt merk ik dat vanzelf. In elk geval bedankt voor jullie reacties, maar ik moet nu echt weg.
Krijg ik een pdf-je van je bedrijfsplan?
pi_32972020
zodra ik hem klaar heb stuur ik je een PM. Ik denk dat dit ongeveer rond februari is.
pi_32972083
Ok. Tot dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')