abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32968368
Ik ben van plan te reizen via een snelweg in Duitsland naar een bestemming in nederland (ja dat is gewoon sneller), maar aangezien ik uiteraard in Duitsland ben werkt de ANWB niet, moet je dan een reis-en krediet brief afsluiten of kan ik dan beter lid worden van de ADAC, als dit uiteraard kan?

ik heb een nederlands kenteken

[ Bericht 6% gewijzigd door babybox op 10-12-2005 13:27:56 ]
pi_32968816
Nee. Wij gaan regelmatig bij Ter Apel de grens over en komen er bij Sittard pas weer in als we naar Zuid-Limburg gaan. Daarvoor hebben we geen extra zaken afgesloten.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_32968936
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:31 schreef Jaguarized het volgende:
Nee. Wij gaan regelmatig bij Ter Apel de grens over en komen er bij Sittard pas weer in als we naar Zuid-Limburg gaan. Daarvoor hebben we geen extra zaken afgesloten.
Maar heb jij ook ervaring dat het niet nodig was?
Dat jij het niet doet wil natuurlijk nog niet zeggen dat dat ook verstandig is
pi_32969284
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:37 schreef frederik het volgende:

[..]

Maar heb jij ook ervaring dat het niet nodig was?
Dat jij het niet doet wil natuurlijk nog niet zeggen dat dat ook verstandig is
Dat wil ik er ook niet mee zeggen natuurlijk. Ik denk dat een duitse ANWB verzekering alleen zinvol is om af te sluiten als je vaak een stukje duitse autobahn meepakt dan incidenteel.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zaterdag 10 december 2005 @ 13:57:04 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_32969390
Ik heb een tijdje in Engeland gewoond en als ik dan pech had met de auto belde ik gewoon de ANWB in Den Haag en die stuurde dan de AA naar me toe. Heb behalve de reis- en kredietbrief nooit een cent hoeven te betalen
pi_32970712
doorlopende reisverzekering nemen misschien?

incl voor je auto?
  zaterdag 10 december 2005 @ 18:04:09 #7
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_32974296
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:09 schreef babybox het volgende:
Ik ben van plan te reizen via een snelweg in Duitsland naar een bestemming in nederland (ja dat is gewoon sneller), maar aangezien ik uiteraard in Duitsland ben werkt de ANWB niet, moet je dan een reis-en krediet brief afsluiten of kan ik dan beter lid worden van de ADAC, als dit uiteraard kan?

ik heb een nederlands kenteken
`
Ik zou eerst eens nakijken wat jouw normale autoverzekering biedt bij pech in het buitenland. Mocht die dekking niet voldoende zijn, dan is het wel verstandig een Reis- en Kredietbrief af te sluiten. Met alleen een ANWB lidmaatschap word je niet in het buitenland geholpen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_32986906
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:57 schreef remlof het volgende:
Ik heb een tijdje in Engeland gewoond en als ik dan pech had met de auto belde ik gewoon de ANWB in Den Haag en die stuurde dan de AA naar me toe. Heb behalve de reis- en kredietbrief nooit een cent hoeven te betalen [afbeelding]
meen je niet

hoeveel jaar geleden hebben we het nu over?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')