Maar heb jij ook ervaring dat het niet nodig was?quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:31 schreef Jaguarized het volgende:
Nee. Wij gaan regelmatig bij Ter Apel de grens over en komen er bij Sittard pas weer in als we naar Zuid-Limburg gaan. Daarvoor hebben we geen extra zaken afgesloten.
Dat wil ik er ook niet mee zeggen natuurlijk. Ik denk dat een duitse ANWB verzekering alleen zinvol is om af te sluiten als je vaak een stukje duitse autobahn meepakt dan incidenteel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:37 schreef frederik het volgende:
[..]
Maar heb jij ook ervaring dat het niet nodig was?
Dat jij het niet doet wil natuurlijk nog niet zeggen dat dat ook verstandig is
`quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:09 schreef babybox het volgende:
Ik ben van plan te reizen via een snelweg in Duitsland naar een bestemming in nederland (ja dat is gewoon sneller), maar aangezien ik uiteraard in Duitsland ben werkt de ANWB niet, moet je dan een reis-en krediet brief afsluiten of kan ik dan beter lid worden van de ADAC, als dit uiteraard kan?
ik heb een nederlands kenteken
meen je nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:57 schreef remlof het volgende:
Ik heb een tijdje in Engeland gewoond en als ik dan pech had met de auto belde ik gewoon de ANWB in Den Haag en die stuurde dan de AA naar me toe. Heb behalve de reis- en kredietbrief nooit een cent hoeven te betalen [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |