West-Afrika, doen mee aan het WK.quote:

Ergens in Afrika.quote:

Toch denk ik dat ik een van de weinigen ben die zich er zo druk om makenquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, die bui is bekend. En ik gok zomaar bij meerdere. Daarnaast zijn nog lang niet alle vrouwen gesettled, bezet, samenwonend of getrouwd. Maar zijn er nog zat leuke over, misschien wel de echt leuke zelfs, die weten namelijk dat ze geen haast hoeven te maken

Dat is wat ze jou vertellen, omdat ze van je af willen zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geloof me maar. Met 25 is:Iedereen gesettled
Bezet
Samenwonend/getrouwd
Elke meid gefrustreerd door stukgelopen relaties, die willen niks nieuws meer
Het onmogelijk om een leuke meid mee uit te vragen
Vooral zo doorgaan BttD, zo kom je er welMisschien moet ik het wat minder somber inzien, maar het lukt me niet altijd, zoals vanavond weer eens het geval is

Nee hoor, nogmaals, ik weet hoe je je voelt. Toevallig maak ik het laatste halfjaar een goede fase door, maar dat kan veranderen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Toch denk ik dat ik een van de weinigen ben die zich er zo druk om maken.

Zeikerd. Je stelt je aan, en ziet dingen die er niet zijn. Maarja, als je nooit vrouwen aanspreekt moet je ook niet verwachten dat je de tegengestelde exemplaren tegenkomt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geloof me maar. Met 25 is:Iedereen gesettled
Bezet
Samenwonend/getrouwd
Elke meid gefrustreerd door stukgelopen relaties, die willen niks nieuws meer
Het onmogelijk om een leuke meid mee uit te vragen
Vooral zo doorgaan BttD, zo kom je er welMisschien moet ik het wat minder somber inzien, maar het lukt me niet altijd, zoals vanavond weer eens het geval is

Ik begrijp niet wat je bedoelt, Twistquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is wat ze jou vertellen, omdat ze van je af willen zijn.

Hou je een beetje in, wil je Twisty.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is wat ze jou vertellen, omdat ze van je af willen zijn.

Waarom zou ik dat willen doen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hou je een beetje in, wil je Twisty.![]()

Heb je nog tips? Ik voel me er soms echt klote bijquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Zeikerd. Je stelt je aan, en ziet dingen die er niet zijn. Maarja, als je nooit vrouwen aanspreekt moet je ook niet verwachten dat je de tegengestelde exemplaren tegenkomt.

Weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen doen?

Ik ben het punt van me er druk over maken lang voorbij. Ben nu 31 en single. Nou en.........?quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ik een van de weinigen ben die zich er zo druk om maken. Jammer is dat. Ik zou het graag willen veranderen, maar iets wat je toch al een paar jaar bezighoudt gooi je niet zomaar opzij. En daar komt nog bij dat je maar één keer leeft en dus ook spijt kunt hebben van dingen die niet gelukt zijn
Je hebt ook wel gelijk, waarschijnlijk zijn er nog wel leuke dames, maar het is toch weer die stomme twijfel aan jezelf waardoor je nog minder vooruitkomt. Met 23 nog single zijn![]()

Ja. Niet zo aanstellen. En dat meen ik serieus. You are in control of your own life, zoals ik vandaag al eerder in een of ander topic zei. Jij kunt er iets aan veranderen, niet iemand anders. Probeer die verantwoordelijkheid dan ook niet af te schuiven op zogenaamde "alle 25 jarige vrouwen zijn bezet en/of gesetteld"-stellingen, welke ook nog eens nergens op slaan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Heb je nog tips? Ik voel me er soms echt klote bij

Ah, het ligt dus niet aan mij.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:55 schreef Godlike02 het volgende:
Kut fok bugs

Het hele forumquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ah, het ligt dus niet aan mij.![]()

Ik krijg de hele tijd irritante foutmeldingenquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het hele forum
Zelfs danny
FOK! is lekker snel !

Iedereen drama queenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd irritante foutmeldingen

Dat is dus 1 van de problemen henkiequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb alleen moeite met het bevestigd krijgen van een post. Hoe vaak ik al niet geprobeerd heb iets dubbel te posten

Henkie nog welquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is dus 1 van de problemen henkie![]()
Lees die link dan ook

Mits goed geslotenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja ik heb nog rosé staan van woensdag. Zou die nog goed zijn nu?

Mijne gewoon vers openquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:11 schreef Christine het volgende:
Ja, hij smaakt nog heerlijk. [14.gif]

die van mij nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Kan ook, maar deze stond nog open

Ik dacht dat het niet slechter kon, maar blijkbaar nog welquote:

hier normaal ook jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
die van mij niet
fles open = fles op

Die slachtofferrol staat je prima. Kleurt goed bij je ogen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet slechter kon, maar blijkbaar nog wel

Sommige mensen hebben er gewoon een talent voorquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Die slachtofferrol staat je prima. Kleurt goed bij je ogen.

Scheelt weer acteerlessen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er gewoon een talent voor

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |