abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32966608
Engeland
Paraguay
Zweden
Trinidad & Tobago

Wat vinden jullie van deze groep? Toch opvallend dat Trinidad aan Engeland is gekoppeld, zoals Angola aan Portugal is gekoppeld en voorheen Senegal aan Frankrijk....

Trinidad zal de schietschijf worden, ik denk dat Engeland en Paraguay doorgaan naar de volgende ronde.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32966714
Ingurland

En Zweden mag ook door. Ik hoop maar dat ze Ostlund niet in een strafkamp opsluiten
pi_32966785
Engeland en Zweden door, denk ik. Paraguay gaat het ze lastig maken, maar komt net iets tekort vermoed ik. Trinidad & Tobago lijkt kansloos.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 10 december 2005 @ 12:05:08 #4
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_32966984
Voor zover ik weet heeft Engeland een Zweedse bondscoach. Dus dat wordt ook weer een leuke clash
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
  zaterdag 10 december 2005 @ 12:58:34 #5
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32968138
Engeland vs. Paraquay in Frankfurt
Engeland vs. Trinidad in Nuremberg
Zweden vs. Engeland in Köln

Alle drie re-de-lijk goed te reizen! Lekker zuipen in de stad daar, want kaarten krijgen zal wel onmogelijk worden....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_32968224
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:05 schreef Lippie85 het volgende:
Voor zover ik weet heeft Engeland een Zweedse bondscoach. Dus dat wordt ook weer een leuke clash
Trinidad tegen Engeland wordt ook leuk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 10 december 2005 @ 13:02:40 #7
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_32968225
Zweden is een angstgegner van Engeland. De sleutelwedstrijd voor Engeland is het 1e duel tegen Paraguay. Winnen ze die dan staan ze zo goed als zeker in de volgende ronde. Anders kan het nog behoorlijk lastig worden.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_32968306
Ik denk Engeland en Zweden. Zweden heeft het voordeel dat ze starten met een overwinning. Paraguay start waarschijnlijk met een nederlaag. Ik denk dat Zweden daarom wat vrijer kan spelen de tweede wedstrijd en Paraguay verslaat.
pi_32969682
Paraguay hoeft niet te verliezen van Engeland. Al is Engeland wel sterker natuurlijk. Ik verwacht veel van Engeland deze zomer. Sterk team.

Ik denk dat Paraguay gelijk gaat spelen tegen Engeland en Zweden en gaat winnen van Trinidad. Engeland wint van Zweden en Trinidad en wordt nummer 1.
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:22:45 #10
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_32970217
Vergis je niet in de Zweden ze kunnen ijzersterk voetballen.Kijk maar naar vorig WK
June 2, Saitama Stadium, Saitama - England 1 - 1 Sweden
June 7, Wing Stadium, Kobe - Sweden 2 - 1 Nigeria
June 12, Miyagi Stadium, Miyagi - Sweden 1 - 1 Argentina
laatste 16:
June 16, Stadium Big Eye, Oita - Senegal 2 - 1 (AET) Sweden
wel verloren maar zeer goed gevoetbald

Ik denk dat Zweden Engeland doorgaan
pi_32970252
Zweden is zeker een goede ploeg, vandaar dat dit best een zware poule is want met Paraguay, Engeland en Zweden heb je drie ploegen die kwalitatief tot de beste 16 ploegen behoren.
pi_32970565
Wat denken jullie van T&T, zouden ze het aantal tegentreffers onder de 10 kunnen houden in die drie wedstrijden?
pi_32970632
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:35 schreef Radegast het volgende:
Wat denken jullie van T&T, zouden ze het aantal tegentreffers onder de 10 kunnen houden in die drie wedstrijden?
Da's een goeie.

Ik denk dat ze er 9 tegen gaan krijgen in totaal. Ze zullen het dus wel net onder de 10 houden.
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 december 2005 @ 16:50:23 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_32972977
Leuke poule voor Beenhakker.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')