Uhm.......schrijfster in een zeker genre, Diaan?quote:Op maandag 12 december 2005 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
komt ze weer
[afbeelding]
geen actrice
Natuurlijk Pyl... je kent mn reputatie toch? al lees ik deze boeken zelden of nooit Het zijn zo maar wat namen die ik tegenkom....quote:Op maandag 12 december 2005 21:29 schreef pyl het volgende:
[..]
Uhm.......schrijfster in een zeker genre, Diaan?![]()
Nou ja, dat betekent dan vanzelf ook dat ik haar niet ken.quote:Op maandag 12 december 2005 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Natuurlijk Pyl... je kent mn reputatie toch? al lees ik deze boeken zelden of nooit Het zijn zo maar wat namen die ik tegenkom....
Die remblokjes, dat zilverpapier en de receptioniste van het gemeentehuis van Culemborg, bedoel je? Mooi hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 21:30 schreef peaceman het volgende:
Hey Pyl, wat vond je van mijn fraaie bloemlezing?
Ik denk dat je haar van naam wel kent hoor.... ze heeft een heel bekend boek geschreven dat ook is verfilmd.quote:Op maandag 12 december 2005 21:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou ja, dat betekent dan vanzelf ook dat ik haar niet ken.![]()
Ik zet mijn geld op Tokay.
Het is een mineraal, maar ach... sla jij ook eens volledig de plank mis...quote:Op maandag 12 december 2005 21:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Die remblokjes, dat zilverpapier en de receptioniste van het gemeentehuis van Culemborg, bedoel je? Mooi hoor.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef dartfanaat het volgende:
Ameikaanse tocn?
Da's ook elke dag een fiks eind reizen voor mevrouw pyl...quote:Op maandag 12 december 2005 21:36 schreef pyl het volgende:
Die remblokjes, dat zilverpapier en de receptioniste van het gemeentehuis van Culemborg, bedoel je? Mooi hoor.![]()
Waarvoor dank niet gezienquote:
En nóg niet gezien...quote:Op maandag 12 december 2005 21:41 schreef dartfanaat het volgende:
Waarvoor dank niet gezien
quote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef dartfanaat het volgende:
Amerikaanse toch?
quote:Op maandag 12 december 2005 21:42 schreef wyccie het volgende:
Maeve Binchy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |