quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:46 schreef Neleos het volgende:
Dan zou het idd Howard Carter kunnen zijn. Waarom niet.
Dat is toch de man die ik net noemde die het graf van Tutanchamon heeft opgegraven? Met hem is niet goed afgelopen toch? Net als met veel andere medegravers... allen getroffen door de vloek van de Pharao..quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:46 schreef Neleos het volgende:
Dan zou het idd Howard Carter kunnen zijn. Waarom niet.
Dat heb je er later bij geëdit. Vandaar dat ik het niet had gelezen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:48 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is toch de man die ik net noemde die het graf van Tutanchamon heeft opgegraven?
Carter is in 1939 op 65-jarige leeftijd (een week voor z'n 66e verjaardag) overleden.quote:Met hem is niet goed afgelopen toch? Net als met veel andere medegravers... allen getroffen door de vloek van de Pharao..
quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is toch de man die ik net noemde die het graf van Tutanchamon heeft opgegraven?
quote:Met hem is niet goed afgelopen toch? Net als met veel andere medegravers... allen getroffen door de vloek van de Pharao..
Dat klopt... maar je was ook zo snel met reageren hahaha.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat heb je er later bij geëdit. Vandaar dat ik het niet had gelezen.
[..]
Dat is waar, maar er zijn toch wel heel veel vage theorietjes hieromtrent. Erg mysterieus allemaal...quote:Carter is in 1939 op 65-jarige leeftijd (een week voor z'n 66e verjaardag) overleden.
Toendertijd een redelijk respectabele leeftijd. Niks vloek dus...
Oh.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:53 schreef Treinhomo het volgende:
Carter is in 1939 op 65-jarige leeftijd (een week voor z'n 66e verjaardag) overleden.
Toendertijd een redelijk respectabele leeftijd. Niks vloek dus...
Een fan van GG...quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:07 schreef freaky-me het volgende:
michel uit gilmore girls..?
Hoe komt dat? Gisteren teveel gedronken? Feestje gehad?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:19 schreef Z het volgende:
Ik heb echt een ongelofelijke kater.
Wel gezellig altijd... bij ons tenminste wel..quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:24 schreef Z het volgende:
'Team-uitje'. En moet nog dingen doen ook zo ...
Ow dan is het wel heel ergquote:
het is ook heel belangrijk om goed te ontbijten, de belangrijkste maaltijd vande dag. Kun je de hele dag op teren.... Met gekookt eitje ?quote:
Dat is wel een goed ontbijt ja..... bifi worstjes zijn wel lekker en popcorn hoort bij een film..... In ieder geval eet smakelijk...quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:30 schreef Diaan73 het volgende:
Schrijver B52?
Lekkere wijfen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Wat hier soms gepost word, zou hij erg interessant vinden.
Dat waarschijnlijk ook, alhoewel zijn collega daar een betere verklaring voor heeft.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |