schaap001 +1quote:Op maandag 12 december 2005 14:51 schreef schaap001 het volgende:
Golden Earring
quote:en dat is haar niet ontgaan ze buigt zich naar me toe en fluistert in mijn oor je hoef nog niet geil te worden dat komt later ze buigt zich van me af en plotseling voor ik een pijnlijke tik op mijn pik en ballen. Ik krimp in elkaar maar ze duwt me terug en weer een harde tik en gelijk nog een keer. Mijn lul is ineens gekrompen en tintelt van de tikken. Dan voel ik en koude gladde hand over mijn lul mijn ballen en mijn kontgaatje ik zucht dat voelt fijn. Dan misschien maar 10 seconde later staat mijn hele kruis in brand. Ik schreeuw trut wat doe je. Cebrita lacht en vraagt bedoel je dat ik moet stoppen of blijf je beschikbaar voor me. Ik haal diep adem en zeg zacht ik blijf beschikbaar. Ze zegt dat ik moet gaan staan. Ik volg haar instructie op. Een natte doek gaan onder mijn ballen door het brandende gevoel trekt langzaam weg ze laat de doek voor mijn neus langsgaan en ik ruik tandpasta. Ik voel de kippenvel op mijn armen wat geraffineerd. Ik ontspan en beetje maar dat is van korte duur het branderige gevoel komt terug en deze keer is het nog heftiger. Zou ze me foppen en heeft ze tijgerbalsem gebruikt. Ondanks of misschien dankzij het branderige gevoel wordt mijn lul weer hard. Ik wacht af ik luister gespannen of ik iets hoor. Ik verwacht een nieuwe tik op mijn pik maar er gebeurt een paar minuten niets. Ik ontspan me iets het branderige gevoel wind me op. Au! Au! Au! roep ik uit ik krijg een hele serie tikken tegen mijn lul en ballen. Cebritaja fluistert in mijn oor ga zo door ik begin de slag te pakken te krijgen. Ze bind twee nieuwe touwtjes aan beide polsen en maakt het touw los dat mijn armen achter mijn nek vasthoud. Als mijn armen omlaag zakken gaan mijn handen tintelen. Ik tik mijn handen tegen elkaar maar plotseling wordt ik voorover getrokken en val met mijn armen over rugleuning van een stoel. Dan nog een ruk en mijn oksels slaan hard tegen de rugleuning mijn armen worden
quote:Op maandag 12 december 2005 16:49 schreef schaap001 het volgende:
Ohja, die ja.... Incubus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |