Een hele goedemorgenquote:
Dat was Ingridquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:55 schreef Peter6000 het volgende:
Er liep iemand terug op stream 2
En ik zag tevens wat beweging in een ander bed, wat gewoel
Ja, ik heb vandaag vrijwilligersverplichtingen, en een lekke band.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een hele goedemorgen![]()
Jij bent erg fanatiek om nu al op te staan![]()
En wát voor een feest, de ruiten van het BB huis (lees: de spiegels) knallen eruitquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
feestje is pas vanavond hoor
Dat je nog niet moe bentquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:56 schreef Tha_wrecka het volgende:
oh ok. dan is het goed ome bong! deze jongen is ook nog wel ff wakker maar dat is een heel ander verhaal...![]()
Dido hield zich ferm staande, ze was erg stabiel en zelfverzekerdquote:Op zaterdag 10 december 2005 05:00 schreef Peter6000 het volgende:
Vond haar in de internetshow ook wel zelfverzekerd overkomen, ze gaf heldere antwoorden en liet zich niet van de wijs brengen.
De meeste zijn dan toch wat onwenniger, wat logisch is na zo`n vervreemdende opsluiting in het BBhuis natuurlijk
Hoogtepunt wordt LINDA, O LINDA, LINDA, IK WIL ALLES VOOR JE DOENquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat je nog niet moe bent
Ik ook niet echt maar het bier is op dus verlaat ik binnen nu en 10min ergens het pand en ga me klaarstomen voor het echte "Hoerenfeest" wat morgen gaat komen (als het aan de muziek ligt, gezien de "foute TOP40")
Je haaldde mn woorden uit de mondquote:Op zaterdag 10 december 2005 05:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
zelfverzekerd is ze altijd al geweest
Dat lied stond ook hoog in mijn top 10quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoogtepunt wordt LINDA, O LINDA, LINDA, IK WIL ALLES VOOR JE DOENvan Frank Boeyen.
Ik verwacht 4 vrolijke mensen, en Roel met een biertje op de stoel
Er weerklonk in huize Arliator een luid gejuig (nuchter) toen ze gaan moestquote:Op zaterdag 10 december 2005 05:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je haaldde mn woorden uit de mond
Wat je zegt klopt idddaarom rouw ik er ook niet om dat ze weg is (qua arrogantie en Queen behaviour dan)
Goedemorgen, jij gaat zo werken ?quote:
En ik geef hem zeker géén ongelijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 05:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Er weerklonk in huize Arliator een luid gejuig (nuchter) toen ze gaan moest![]()
maf he hoe zoiets je leven kan beheersen net als voetbal of darts maar juichen als die ene verliestquote:Op zaterdag 10 december 2005 05:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ik geef hem zeker géén ongelijk
Ik zat zelf ook te juichen echt waar
Idd maf, je leeft zo mee met het programma an sich dat je soms de werkelijkheid om je heen verliest...mijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 05:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
maf he hoe zoiets je leven kan beheersen net als voetbal of darts maar juichen als die ene verliest![]()
en dan gebeurt er nog helemaal nix op de streams, ja bij mij staat Lieske nog steeds te poetsen en dan nog laat je jequote:Op zaterdag 10 december 2005 05:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd maf, je leeft zo mee met het programma an sich dat je soms de werkelijkheid om je heen verliest...mijnbijvoorbeeld die net in mijn mouw (ja echt) terechtkwam, hoe stom kan je zijn
![]()
Zal wel Roel onder stoel worden, die gaat zijn verdriet verdrinkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |