Een hele goedemorgenquote:
Dat was Ingridquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:55 schreef Peter6000 het volgende:
Er liep iemand terug op stream 2
En ik zag tevens wat beweging in een ander bed, wat gewoel
Ja, ik heb vandaag vrijwilligersverplichtingen, en een lekke band.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een hele goedemorgen![]()
Jij bent erg fanatiek om nu al op te staan![]()
En wát voor een feest, de ruiten van het BB huis (lees: de spiegels) knallen eruitquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
feestje is pas vanavond hoor
Dat je nog niet moe bentquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:56 schreef Tha_wrecka het volgende:
oh ok. dan is het goed ome bong! deze jongen is ook nog wel ff wakker maar dat is een heel ander verhaal...![]()
Dido hield zich ferm staande, ze was erg stabiel en zelfverzekerdquote:Op zaterdag 10 december 2005 05:00 schreef Peter6000 het volgende:
Vond haar in de internetshow ook wel zelfverzekerd overkomen, ze gaf heldere antwoorden en liet zich niet van de wijs brengen.
De meeste zijn dan toch wat onwenniger, wat logisch is na zo`n vervreemdende opsluiting in het BBhuis natuurlijk
Hoogtepunt wordt LINDA, O LINDA, LINDA, IK WIL ALLES VOOR JE DOENquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat je nog niet moe bent
Ik ook niet echt maar het bier is op dus verlaat ik binnen nu en 10min ergens het pand en ga me klaarstomen voor het echte "Hoerenfeest" wat morgen gaat komen (als het aan de muziek ligt, gezien de "foute TOP40")
Je haaldde mn woorden uit de mondquote:Op zaterdag 10 december 2005 05:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
zelfverzekerd is ze altijd al geweest
Dat lied stond ook hoog in mijn top 10quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoogtepunt wordt LINDA, O LINDA, LINDA, IK WIL ALLES VOOR JE DOENvan Frank Boeyen.
Ik verwacht 4 vrolijke mensen, en Roel met een biertje op de stoel
Er weerklonk in huize Arliator een luid gejuig (nuchter) toen ze gaan moestquote:Op zaterdag 10 december 2005 05:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je haaldde mn woorden uit de mond
Wat je zegt klopt idddaarom rouw ik er ook niet om dat ze weg is (qua arrogantie en Queen behaviour dan)
Goedemorgen, jij gaat zo werken ?quote:
En ik geef hem zeker géén ongelijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 05:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Er weerklonk in huize Arliator een luid gejuig (nuchter) toen ze gaan moest![]()
maf he hoe zoiets je leven kan beheersen net als voetbal of darts maar juichen als die ene verliestquote:Op zaterdag 10 december 2005 05:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ik geef hem zeker géén ongelijk
Ik zat zelf ook te juichen echt waar
Idd maf, je leeft zo mee met het programma an sich dat je soms de werkelijkheid om je heen verliest...mijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 05:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
maf he hoe zoiets je leven kan beheersen net als voetbal of darts maar juichen als die ene verliest![]()
en dan gebeurt er nog helemaal nix op de streams, ja bij mij staat Lieske nog steeds te poetsen en dan nog laat je jequote:Op zaterdag 10 december 2005 05:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd maf, je leeft zo mee met het programma an sich dat je soms de werkelijkheid om je heen verliest...mijnbijvoorbeeld die net in mijn mouw (ja echt) terechtkwam, hoe stom kan je zijn
![]()
Zal wel Roel onder stoel worden, die gaat zijn verdriet verdrinkenquote:
*KNIP*quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:17 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 08:52 schreef BB5kijker het volgende:
Tot dusver hebben jullie niets meer gemist. GOEDEMORGEN trouwens!
[afbeelding]
\ja inderdaad, dat vind ik nou ook leuk om naar te kijken.....quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:11 schreef regenworm het volgende:
Lieske en Ingrid ga zo weer hardlopen, lekkere fanatieke meiden.
Gatverdamme, ik kom net uit m'n nest...quote:Op zaterdag 10 december 2005 08:52 schreef BB5kijker het volgende:
Tot dusver hebben jullie niets meer gemist. GOEDEMORGEN trouwens!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gatverdamme, ik kom net uit m'n nest...![]()
Overigens is het niet nodig om steeds dezelfde foto in de topics te knallen...
Maar goed, goeiemorgen allemaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik weet wel een paar leuke struik-struik-struik nummers!quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:32 schreef flugeltje het volgende:
Nu het hier én in het huis tóch rustig is....
Ik heb een MP3-spelertje gekocht voor tijdens het sporten... Welke nummers zijn goed om er op te zetten? Ik hou niet van die boom-boom-boom muziek... (house/techno etc)
Niet fucken met de mod die een ochtendhumeur heeft...quote:
Als je de schaaksport beoefent zou ik er helemaal niks op zetten!quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:32 schreef flugeltje het volgende:
Nu het hier én in het huis tóch rustig is....
Ik heb een MP3-spelertje gekocht voor tijdens het sporten... Welke nummers zijn goed om er op te zetten? Ik hou niet van die boom-boom-boom muziek... (house/techno etc)
quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:36 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar leuke struik-struik-struik nummers!![]()
Helemaal mee eens... tijd voor een actuele...quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik sport op dit moment nog een beetje 'low-impact'quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:38 schreef demins het volgende:
[..]
Als je de schaaksport beoefent zou ik er helemaal niks op zetten!![]()
Maar zonder gekheid, Flugel, dat moet jezelf toch eigenlijk het beste weten...quote:
Ben gewoon op zoek naar lekkere sportnummers. Heb er al wel een stuk of 60, maar er passen geloof ik 120 liedjes op. Ik ben m'n horizon dus aan het verbreden...quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:43 schreef demins het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid, Flugel, dat moet jezelf toch eigenlijk het beste weten...
Probeer anders, als je echt niks weet, de nieuwe cd van Robbie Williams "Intensive Care" eens... bevalt het niet, dan zie je weer verder!
Ik dacht dat er met jouw gewicht altijd sprake was van een "deep impact", maar dat zal ik dan wel verkeerd onthouden hebben!quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik sport op dit moment nog een beetje 'low-impact'
Heb een conditie van niets en ben allang blij dat ik sporten voor het eerst in m'n leven leuk begin te vinden..Als ik er té hard voor ga wordt ik duizelig,
dus ik moet écht heel rustig aan beginnen en opbouwen.
120x3 minuten = 6 uur! Overdrijf je het sporten nou niet?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben gewoon op zoek naar lekkere sportnummers. Heb er al wel een stuk of 60, maar er passen geloof ik 120 liedjes op. Ik ben m'n horizon dus aan het verbreden...
Geloof me... Low Impact is idd al heul errug zwaar....quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat er met jouw gewicht altijd sprake was van een "deep impact", maar dat zal ik dan wel verkeerd onthouden hebben!![]()
Als ze een beetje op Lieske lijkt dan is zelfs 6 uur nog te weinig...quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:49 schreef demins het volgende:
[..]
120x3 minuten = 6 uur! Overdrijf je het sporten nou niet?![]()
Absoluut geen Lieske hoor....quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ze een beetje op Lieske lijkt dan is zelfs 6 uur nog te weinig...
Zal het mannetje leuk vinden!quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Absoluut geen Lieske hoor....![]()
Maar ik wissel graag wat af. Naargelang de stemming....
quote:
Ik ga ze niet allemaal inkoppen, Flugel!quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*proest*
Gelukkig heeft het mannetje voor iedere stemming wel een andere persoonlijkheid voorhanden![]()
Jammerquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:56 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga ze niet allemaal inkoppen, Flugel!![]()
Gisterenavond rond een uur of 8 was er helemaal niemand.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jammer![]()
Vond het wel gezellig zo.... Lekker keuvelen.
Soms is een rustig topic best ff lekker.
Het BB-overdosis gevoel begint toe te slaan aan bij sommigen...quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gisterenavond rond een uur of 8 was er helemaal niemand.
Daarom zie je rond die tijd erg veel caps van mij.
Vanavond is er een feestjequote:Op zaterdag 10 december 2005 12:02 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind er echt geen fuck meer aan!! En dan gaan ze ook nog sporten...
Inderdaad zal het vanavond drukker zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het BB-overdosis gevoel begint toe te slaan aan bij sommigen...
Vanavond zal het wel lekker druk zijn neem ik aan... Party![]()
Ik ben van nature een vrolijke vent.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:04 schreef Foreverblue het volgende:
Een lachende Lieske maakt je toch wat vrolijker... Regenworm
[afbeelding]
Gelukkig maar... ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ben van nature een vrolijke vent.
En ik hoop op leuk regie werk vanmiddag.
Zal wel moetenquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:18 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff eten... neem jij het waar Regenworm?
Jij denkt écht dat je met de regie kan praten, he?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:16 schreef regenworm het volgende:
Regie zoem nou eens meer in op de gezichten.
Die 10 km beelden gaan mij erg vervelen.
dank u
Mah net wel effequote:
Ik wel jij nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:25 schreef demins het volgende:
[..]
Jij denkt écht dat je met de regie kan praten, he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |