Ik denk dat jij beter ook zo naast je man kan gaan liggen en de "Zweedse" riem even aan kan trekkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Josti is tha Man Yahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
gaat hier nog helemaal ok hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter ook zo naast je man kan gaan liggen en de "Zweedse" riem even aan kan trekken![]()
Idd jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
lijkt meer op een monoloog dan op een hoerenfeest
hihiquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:03 schreef PC eend het volgende:
OMG Josti fans
Nu proberen jullie mij weg te jagen
Stelletje rellurs![]()
Eindelijk iemand met verstand op dit hoerenfeestquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:10 schreef Wup het volgende:
neuh, maar ik vind PC eend grappig
quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
heb vandaag nog filmpje bekeken van PCeend erg goed gedaan. fight for your right
Nein bitte nicht, Danke Schönquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ok, dit is echt mijn juweeltje van bijna alle nummers die ik bezit dus ik hoop dat een paar dit willen beluisteren.
Danke Schön
(of hoe je dat ook schrijft...ehh...typt)
Prachtige viool manquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nein bitte nicht, Danke SchönIs niet de muziek waar ik van hou
![]()
Idd...je slaapt nu denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
het wordt nog een echt hoerenfeest ook als ik zo doorga![]()
Neu, ik schrok net wakker van Ing...geen idee wat ze gilde. Iemand?quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd...je slaapt nu denk ik![]()
![]()
Het word nu wel érg rustig, alleen 'ome' Henk en ik zijn er nog
Dan heb ik dat gemist, want ik zit op de slaapkamer van Roel en Joostquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:28 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Neu, ik schrok net wakker van Ing...geen idee wat ze gilde. Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |