Geen peeceetje meer overquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:03 schreef Bruce117 het volgende:
Ondertussen op 970893 punten aangekomen.
Nog 29107 punten te gaan tot de 1 miljoen, maar het aantal dagen dat nog over is is wel heel weinig.
Ben bang dat ik het net niet ga halen.
Nee helaas niet. Heb nog wel wat staan, maar daar is de complete voeding en de datakabels uit gesloopt, dus voordat ik die weer aan de praat heb ben ik toch te laatquote:
nog geen echt idee over, als ik het hier zo lees R@Hquote:Op maandag 12 december 2005 14:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat gaat de AXclub doen na de 16e eigenlijk ?
2 bad, maar goed, wel tof dat je tot het einde doorgaat met FADquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Heb nog wel wat staan, maar daar is de complete voeding en de datakabels uit gesloopt, dus voordat ik die weer aan de praat heb ben ik toch te laat
Of je koopt een nieuwe fanquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:32 schreef joosd het volgende:
[..]
nog geen echt idee over, als ik het hier zo lees R@H
maar mijn eigen computer ga ik wat rust gunnen (mijn oren ook denk ik)
Helaas ben ik bang dat we dat niet doen! Niemand 'interesseert' het en tja... ze willen het gewoon nietquote:Op maandag 12 december 2005 12:18 schreef valing het volgende:
[..]
misschien FP bericht maken? met natuurlijk het nieuws dat we als eerste subteam op FAD zijn geeindigt. met de mededeling dat we doorgaan op RAH en FAH.
FAD was leuk, vrijwel dagelijks de nr 1daily, nr 1 overall en meer dan 53 miljoen punten (dat is zelfs 11 miljoen meer dan de nummer 2). Maar kunnen we dat ook opnieuw bij een ander project??? Time will tell.quote:
Doe jij dit mcintosh?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Probeer anders Ferdo te bereiken. f_c_hogervorst [at] hotmail [dot] com
jij wilt niet weten wat voor achterlijke kapitalen al besteed zijn om dit actieve beestje rustig te krijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:48 schreef mcintosh het volgende:
Of je koopt een nieuwe fanComputers horen niet te rusten
![]()
Hebben wij weer een kans he.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:47 schreef sk888er het volgende:
sorry voor rosetta maar ben de laatste tijd nogal veel aant online gamen waarvoor die dus uit moet![]()
Prima hoor, alleen hij heeft een 'coördinator moderatie' tagje achter zijn naam... wat zou hij voor ons kunnen betekenen dan?quote:
Geen idee, maar volgens moder8or is dit de persoon die we moeten hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:42 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Prima hoor, alleen hij heeft een 'coördinator moderatie' tagje achter zijn naam... wat zou hij voor ons kunnen betekenen dan?
wel aardig van die tweakersquote:Op woensdag 14 december 2005 10:13 schreef Eronymus het volgende:
Ik zie bij Folding een nieuwe user [DPC]_Fokschaap-Yannick -> maaruh dat - moet een 0 worden...
dus Yannick mocht je hier langskomen even aanpassen....
Nog wat we hebben een mooie paal bij FAD, ze vragen zelfs of we een vrachtwagen kunnen sturen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1095139
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:26 schreef mcintosh het volgende:
ehm dat fad.qik kapot is, is wel lastig. Ik wilde juist kijken wie er nog actief waren daar en zo even inventariseren wie we moeten benaderen ivm het feit dat de stekker eruit gaat bij FAD...
is er nog een stats site waar alle leden op staan?
quote:Op woensdag 14 december 2005 09:49 schreef joosd het volgende:
jup ik merkte het ook al mocht je toch stats willen weten http://tadah.mine.nu/ daar zijn ook meerdere stats te vinden de 53 meloenen zijn in ieder geval behaald
Heb ik gezienquote:
ow, ja ik had zelf nog niet op die site gekeken.... Hmmzz, dan weet ik het zo ook niet. Heeft er niet iemand die de al eens eerder mensen geamild heeft adressen???quote:Op woensdag 14 december 2005 11:36 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Heb ik gezienDaar staan geen leden vermeld, alleen het team als geheel, had ik er ff bij moeten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |