die is niet voor herposting vatbaar:)quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:49 schreef BB5kijker het volgende:
Sorry dat ik jullie ermee stoor, maar ik zag onderstaande foto een uur geleden en ik ben nog steeds verbijsterd!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb het even niet gevolgd, liet ie weer een scheet met een vlam erbij?
Ja, bedankt hehquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:49 schreef BB5kijker het volgende:
Sorry dat ik jullie ermee stoor, maar ik zag onderstaande foto een uur geleden en ik ben nog steeds verbijsterd!
[afbeelding]
Wie is dat?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:49 schreef BB5kijker het volgende:
[afbeelding]
Josti......het is nog echt gevaarlijk ook, dacht ik. Iets met naar binnenslaan enzoquote:
is dat d'r vinger tussen d'r benen ???? ik snap het effe niet.......of misschien een string?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:49 schreef BB5kijker het volgende:
[afbeelding]
Ik herken ze niet echt vanuit deze ooghoekquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naat toch ?
Euhm.. ik weet het niet eigenlijk
Nee, het is Nathalie, met een vingertje. En nee, dit is geen fakepic.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:52 schreef Minouishere het volgende:
[..]
is dat d'r vinger tussen d'r benen ???? ik snap het effe niet.......of misschien een string?
Het is Naat, maar zonder string en anders weet ik niet wat voor motiefje die string heeftquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:53 schreef doka het volgende:
[..]
Ik herken ze niet echt vanuit deze ooghoek
Ik kan nog steeds winnen, ik gok op iedereen plat om 00.15quote:
toch blijf ik het een raar gezicht vinden......quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is Naat, maar zonder string en anders weet ik niet wat voor motiefje die string heeft![]()
Gisteren hoorde ze haar Joost over het hek schreeuwen dat hij er zal zijn de 15e. Hieruit concludeerde ze dat hij niet naar BB kijkt (want het is de 22e afgelopen) en zal ze deze actie wel bedacht hebben om hem een reden te geven om te kijken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:49 schreef BB5kijker het volgende:
[afbeelding]
ik maak er 00.30 vanquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds winnen, ik gok op iedereen plat om 00.15![]()
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:58 schreef BONG4002 het volgende:
►▬MASTERPOST5000▬◄
![]()
Jaja * BONG4002 heeft alweer de 5000 gehaald![]()
![]()
![]()
Net zo raar als de balen shag onder Roel's armenquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:57 schreef Minouishere het volgende:
[..]
toch blijf ik het een raar gezicht vinden......
Feliquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:58 schreef BONG4002 het volgende:
►▬MASTERPOST5000▬◄
![]()
Jaja * BONG4002 heeft alweer de 5000 gehaald![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |