wat was je vraag? ik heb er gene gezienquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:11 schreef odie22 het volgende:
Niemand geinteresseerd in mijn vraag ?
Weet niet hoe ze thuis is maar kan me voorstellen dat als je tegenover Ruud staat je wel even met je mond vol tanden staat en zeker als je er niet voor gekozen hebtquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:10 schreef melke het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de vriendin van Joost? Ik vind haar erg nors over komen op tv. Joost vind ik hartstikke sympatiek. Toch raar dat ze elkaar dan toch zo leuk vinden. Ze zal wel een soort rem voor hem zijn
zou wel verklaren waarom de mannen nooit leuk bloot in beeld zijnquote:
Stille hint dusquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
zou wel verklaren waarom de mannen nooit leuk bloot in beeld zijn![]()
dag regenwormquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:08 schreef regenworm het volgende:
Ga nu echt slapen wordt morgen weer een lange BB dag samen met Foreverblue zullen we met ze tweetjes de middag wel sessie gaan verzorgen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de uitzending niet gezien. Wat was Ingrids verhaal dan? De nominaties waren trouwens samen beslist. Die van Joost ook, toch?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:12 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb net de herhaling gezien, nomineren was wel grappig, ik moest vooral lachen om Ingrid met een belachelijk verhaal.
Joost 'had het minst met Roel ' [ zoals voorgaande weken met Lieske dus].
geen idee waarom hij Roel eruit gepikt heeft, misschien omdat hij hem als zijn grootste concurrent ziet, en voor het geval er nog iets mis zou kunnen gaan met de afspraak van de anderen.......
Jep.. ze zaten allemaal met een big smile een lul verhaal te vertellen... was wel lachenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending niet gezien. Wat was Ingrids verhaal dan? De nominaties waren trouwens samen beslist. Die van Joost ook, toch?
klopt als een busquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:14 schreef odie22 het volgende:
Heeft niemand dan gezien en gehoord dat die nominaties waren afgesproken ? Ingrid zei het zelfs vanavond nog dat ze begon te twijfelen of ze een ander zou kiezen ,en nathalie zei op het laatst dat het afgesproken was om een zo breed mogelijke bank te krijgen.
Nee, maar gister in de uitzending lieten ze zien dat Joost tegen Ingrid zei dat als hij Brenda niet had hij wel op haar zou kunnen vallen. Daarna kwam de vriendin van Joost in beeld. Nou, over zure gezichten gesproken. Ze keek echt zo van flikker maar op Joostquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet niet hoe ze thuis is maar kan me voorstellen dat als je tegenover Ruud staat je wel even met je mond vol tanden staat en zeker als je er niet voor gekozen hebt![]()
Maar ja, tegenpolen........................![]()
Ook dat niet eens en sex op de televisie is ook niet alles, we vielen er vanafquote:
Ik vind haar net iets minder nors dan zijn moeder, die kijkt pas echt nors en ziet er erg onverzorgd uit, daat zou Naat wel raad mee wetenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:10 schreef melke het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de vriendin van Joost? Ik vind haar erg nors over komen op tv. Joost vind ik hartstikke sympatiek. Toch raar dat ze elkaar dan toch zo leuk vinden. Ze zal wel een soort rem voor hem zijn
Ingrid had een erg debiel verhaal over Lieske, 'ik kan het echt niet langer verdragen om met zo een mooi persoon in een huis te zitten'quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:13 schreef melke het volgende:
Ik heb de uitzending niet gezien. Wat was Ingrids verhaal dan? De nominaties waren trouwens samen beslist. Die van Joost ook, toch?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook dat niet eens en sex op de televisie is ook niet alles, we vielen er vanafdeed best wel pijn
![]()
Diequote:Op zaterdag 10 december 2005 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook dat niet eens en sex op de televisie is ook niet alles, we vielen er vanafdeed best wel pijn
![]()
Sorry, maar ik zou het op prijs stellen dat je het niet over je prive sexleven hebt. Sex gecombineerd met een pausmobiel, een BB verslaving en je leeftijd vind ik nogal een freaky combiquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Ja ik reageer maar effe op jouw , sorry medevragers , mijn vraag is de volgende , die intro filmpjes aan het begin van BB, dan zie je ze allemaal samen op 1 shot , wanneer is dat gemaakt , toen ze dat huis in gingen kenden ze elkaar toch niet ? , als je dan samen zo'n filmpje moet maken weet je toch met wie je er in komt ? heeft iemand hier antwoord op ?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:15 schreef Foreverblue het volgende:
Odie... wat is je vraag?
`quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:10 schreef melke het volgende:
vanaf nu alleen nog maar je openbare sexleven graagquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:18 schreef melke het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zou het op prijs stellen dat je het niet over je prive sexleven hebt. Sex gecombineerd met een pausmobiel, een BB verslaving en je leeftijd vind ik nogal een freaky combi![]()
Heb ik me ook eens afgevraagd... maar volgens mij zijn ze allemaal appart op blue of green screen opgenomen... en is dit later met de computer als een groep gemonteerd.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja ik reageer maar effe op jouw , sorry medevragers , mijn vraag is de volgende , die intro filmpjes aan het begin van BB, dan zie je ze allemaal samen op 1 shot , wanneer is dat gemaakt , toen ze dat huis in gingen kenden ze elkaar toch niet ? , als je dan samen zo'n filmpje moet maken weet je toch met wie je er in komt ? heeft iemand hier antwoord op ?
Studio denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja ik reageer maar effe op jouw , sorry medevragers , mijn vraag is de volgende , die intro filmpjes aan het begin van BB, dan zie je ze allemaal samen op 1 shot , wanneer is dat gemaakt , toen ze dat huis in gingen kenden ze elkaar toch niet ? , als je dan samen zo'n filmpje moet maken weet je toch met wie je er in komt ? heeft iemand hier antwoord op ?
ze zijn bij elkaar gemonteerd, zijn dus afzonderlijke flimpjes van alle bewonersquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:18 schreef odie22 het volgende:
Toen ik het schreef wist ik dat ik daar een opmerking over zou krijgen. Gefeliciteerd, jij bent degene die raak geschoten heeft!quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
vanaf nu alleen nog maar je openbare sexleven graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |