Dat was een lulreden... je zag die grote big smile tochquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij vond Roel toch niet helemaal bij hem passen, de karakters botsten te erg ookal zei ie er wel bij dat het beter ging
Roel denkt dat hij spiegeloog is maar Joost is zonder opleiding al een veel betere dan hijquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Verklaar je nader?
Mooi gezegd maar ik snap het niet helemaal 97,7%
I knowquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat was een lulreden... je zag die grote big smile tochZe hadden het afgesproken.
Aha... Arliator heb ik wel voorbij zien komen jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mijn eerste caps waren onder de naam Arliator maar de laatste week met name gister (top dag)
zijn allemaal onder deze naam. maar ik aanvaard je excuses![]()
![]()
Ja klopt welquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Roel denkt dat hij spiegeloog is maar Joost is zonder opleiding al een veel betere dan hij
Doe de groetjes aan je man van mijquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ben het Liefhebbende vrouwtje van ja![]()
Trusten regenwormquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:08 schreef regenworm het volgende:
Ga nu echt slapen wordt morgen weer een lange BB dag samen met Foreverblue zullen we met ze tweetjes de middag wel sessie gaan verzorgen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik doen zodra hij thuis is, hij hangt nu nog ergens in de buurt van Aalsmeer uitquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe de groetjes aan je man van mij![]()
Slaap lekker en droom fijn. Ik ben er ook bang voor jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:08 schreef regenworm het volgende:
Ga nu echt slapen wordt morgen weer een lange BB dag samen met Foreverblue zullen we met ze tweetjes de middag wel sessie gaan verzorgen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor echte sex moet ik een dvd gebruiken?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei het is gewoon een spel met de regie.
En voor de echte seks kan je beter een DVD huren.
Werkt ie bij BB toevalligquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zal ik doen zodra hij thuis is, hij hangt nu nog ergens in de buurt van Aalsmeer uit![]()
Dat heeft ie net ook uitgelegd dat ze daarom goed bij elkaar passen, ze komt idd zo over als je zegt maar dat zie je vaker in relaties dat de meeste tegenpolen zijn anders werkt de relatie meestal niet goed (of houd niet stand)quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:10 schreef melke het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de vriendin van Joost? Ik vind haar erg nors over komen op tv. Joost vind ik hartstikke sympatiek. Toch raar dat ze elkaar dan toch zo leuk vinden. Ze zal wel een soort rem voor hem zijn
quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor echte sex moet ik een dvd gebruiken?Is dat lekker dan? Kan me er geen voorstelling van maken
![]()
Jij hebt daar internet voor he?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor echte sex moet ik een dvd gebruiken?Is dat lekker dan? Kan me er geen voorstelling van maken
![]()
ik heb net de herhaling gezien, nomineren was wel grappig, ik moest vooral lachen om Ingrid met een belachelijk verhaal.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:03 schreef F4iTH het volgende:
Wie had het gedacht. 2 maanden terug konden ze mekaar nog wurgen. Nu zitten ze gezellig in het bubbelbad met een kopje thee erbij diepgaande gesprekken te voeren.![]()
Sta er wel van te kijken dat Joost dus Roel genomineerd heeft. Zijn stem was verder niet van belang maar heb helaas zijn motivatie niet kunnen horen in de uitzending.
Ik vind haar totaal niet sympathiek overkomen... net of ze het totaal niet naar haar zin had. Hoe ze ook keek tijdens het filmpje van Ingrid en Joost. Ze is daarmee de tegenpool van Joost ja.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:10 schreef melke het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de vriendin van Joost? Ik vind haar erg nors over komen op tv. Joost vind ik hartstikke sympatiek. Toch raar dat ze elkaar dan toch zo leuk vinden. Ze zal wel een soort rem voor hem zijn
Ik welquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:11 schreef odie22 het volgende:
Niemand geinteresseerd in mijn vraag ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |