Marky is denk ik naar zijn ouders of zijn vriendje, de vrouwelijke huisgenoten zijn er ook niet, de ene heeft ook BHV-training (is collega van R) en de andere is waarschijnlijk ook naar haar ouders.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En Markie-Mark dan, by the way Creno hey?
Tja, je doet in zo'n penibele situatie álles om de sfeer een beetje goed te houden he?quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:49 schreef creno het volgende:
Wat een geweldige moppen die waxxer heeft gepost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt jouw man een echte BHV'er?!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:51 schreef creno het volgende:
[..]
Marky is denk ik naar zijn ouders of zijn vriendje, de vrouwelijke huisgenoten zijn er ook niet, de ene heeft ook BHV-training (is collega van R) en de andere is waarschijnlijk ook naar haar ouders.
en ik moet me vermaken met jullie
quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:57 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wist niet dat iedereen zich zo ergerde aan wonderer..
hij is het alquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wordt jouw man een echte BHV'er?!Handig voor de meetings ook!
![]()
![]()
Hoe voelt dat nou, wonen als een student?
ik erger me niet !!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:57 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil later een astronoet worden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gymnasium
Dus jij hoort gewoon bij dat selecte groepje leerlingen, over wie de docenten zeggen, hey, die kunnen wel naar het gymnasium! Die hebben daar de brains voor, daar hebben wij het vertrouwen in! Nou, jij natuurlijk eerst babbelen en dan stem je ermee in, en weerhoud jij je van avonden hangen ergens in de stad, en dat je dan zou gaan roken, blowen, vernielen, stelen, bedreigen, intimideren, ik zal al die discutabele bezigheden nu niet noemen, nee, jij stemt daar volledig mee in en je hebt ambities en plannen voor later waarvoor jij alles zal doen om die te verwezenlijken!!![]()
Maar om terug te komen op je vraag: mja, mijn wenkbrauwen gingen ook aardig omhoog staan.
Nou ja, zoals al gezegd, niet iedereen mag iedereen. Dat houd je in een grote groep.
Wie doet dat dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:57 schreef TehRockstar het volgende:
CDP en zijn volgelingenquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?
Of moet ikteruglezen
?
Oehhh hij is het al....quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:02 schreef creno het volgende:
[..]
hij is het alhij is nu naar een herhalings-les. Ik heb geen idee hoe het is om te wonen als student, ik ben maar een logeetje
Al moet ik zeggen, alleen zo'n kamer hebben voor jezelf, is niet mijn ding, ik ben blij dat ik straks een heel huis voor mezelf heb !
Gá er dan ook voor he?!quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wil later een astronoet worden.
Doe dat voor de afwisseling eens wel jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?
Of moet ikteruglezen
?
Righto.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:09 schreef Stroekie het volgende:
Doe dat voor de afwisseling eens wel ja![]()
Maar gelukkig vind je waarschijnlijk ook jezelf raar en lelijk, dus dat compenseert weer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:08 schreef TehRockstar het volgende:
Ik erger me niet aan wonderer, ik vind haar alleen raar en lelijk.
Ja want als d'r gereld wordt doe jij toch vaak ook nog wel een duit in het zakjequote:Op zaterdag 10 december 2005 14:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Righto..
*scan*
Ach, storm, glas water, dat soort spul.
Wie mag ik tegen de schenen schoppen? *rel*
Of een hoer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gá er dan ook voor he?!Over vier jaar studeer JIJ in Delft!
Tuurlijk niet, en dan ben je ook niet afgestudeert maar heb jij ook zo'n eigen trouwwebsite zoals die Werner en Patrick, alleen ben jij dan nog pas 18 en niet al 20 zoals zijquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Of een hoer.
Ik ben er nog niet uit..
in opleiding bij Kim Holland zeker ?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Of een hoer.
Ik ben er nog niet uit..
en dan Kim oefenen met dansen aan de paal van Rocky ?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:14 schreef creno het volgende:
[..]
in opleiding bij Kim Holland zeker ?
Moet van de winter ook zo'n BHV cursus doenquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oehhh hij is het al....Hij heeft dus gewoon dát certificaat al binnen, gewoon helemaal rigoureus in de pocket?!
En een eigen huis is idd veeeeelll beter dan een kamer...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |