je vergeet stofzuigersquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met jongens kun je gewoon leuk mannelijk *uche* ouwehoeren. Met vrouwen moet ik de hele tijd over kleren en lippenstift praten
dan vraag ik me af wat voor vrouwen jij kent ? ik heb redelijk wat vriendinnen, en we hebben het vrij weinig over lippenstiften of kleding.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met jongens kun je gewoon leuk mannelijk *uche* ouwehoeren. Met vrouwen moet ik de hele tijd over kleren en lippenstift praten
Travo's tellen niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:24 schreef creno het volgende:
dan vraag ik me af wat voor vrouwen jij kent ? ik heb redelijk wat vriendinnen, en we hebben het vrij weinig over lippenstiften of kleding.
Het was een garpje...quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:24 schreef creno het volgende:
[..]
dan vraag ik me af wat voor vrouwen jij kent ? ik heb redelijk wat vriendinnen, en we hebben het vrij weinig over lippenstiften of kleding.
quote:
ow het bekende garpje van vlarpjequote:
Pfew.. ik ben niet de enige...quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:28 schreef davidov het volgende:
Nou snap ik wel wat Vlarp dus zegt, ik ben gewoon binnen no time door mn gespreksstof met meisjes heen. Alsof we gewoon compleet niet op dezelfde golflengte zitten
Ken er wel een paar waarbij dat wel zo is, maar ook met hen ben ik niet errug close ofzo...
Niet dat ik errug close ben met jongens die ik kenmaar met hen kan ik tenminste leuk praten
http://shokforum.freecoolsite.com/images/smiles/troost.gifquote:
Oh en Laterss is het nu alweerquote:
Ik denk dat 't gewoon voor iedereen anders isquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:36 schreef creno het volgende:
beetje 50/50 dus allemaal, kortom ik ben erg sociaal
South Parkquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:33 schreef DennisMoore het volgende:
"I don't trust anything that bleeds for five days, and doesn't die.".
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik draai keihard muziek uit m'n collectie die ik in jaren niet gehoord heb (of gewoon nooit)
quote:
Idols.. the workshops, deel 2quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben klaaar voor 2niiiite
quote:
Vorige week ben k redelijk buiten beeld geblevenquote:
Wax!quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:30 schreef Waxxer het volgende:
Yeeeeeeeehhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
Daaromquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vorige week ben k redelijk buiten beeld gebleven![]()
Hoef niet zo nodig constant een camera op mn porem..als k Gabriel maar goed ziequote:
Hoef niet zo nodig constant een camera op mn porem..als k Gabriel maar goed ziequote:
Ik moet straks de deur nog uit voor een lange reis naar Capelle a/d IJssel..quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:35 schreef davidov het volgende:
Brrr tis echt koud geworden
Ben blij dat ik weer op mn zolder kamertje zit
Voor werk?quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet straks de deur nog uit voor een lange reis naar Capelle a/d IJssel..
Ik ga Idols kijken bij een goede vriendquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:45 schreef davidov het volgende:
[..]
Voor werk?![]()
Sinterklaas?![]()
Of voor feest/vrienden/vriend?![]()
Ik ben bezig...quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel meer dan dat?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |