abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 december 2005 @ 01:16:59 #26
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33033818
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:36 schreef Zeurberus het volgende:
Daarbij zou ik graag een oproep willen doen aan de manga lezers om de dingen die daarin gebeuren niet hier te posten (gelieve helemaal niet over de manga praten gezien dat geen film , tv of radio is ). Ik probeer zoveel mogelijk alle spoilers te vermijden en ik zou het zonde vinden als hier een paar mensen WEL spoilers uit de manga neer zouden zetten.

bvd
pi_33036270
Ik moet nog even iets plaatsen zodat ik dit topic makkelijk terug kan vinden.

Ohhh... heet dat een tvp??
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_33036757
vet topic!

aflevering 61 morgen
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:58:57 #29
51748 H4ze
wait...what?
pi_33042460
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:36 schreef Zeurberus het volgende:
Daarbij zou ik graag een oproep willen doen aan de manga lezers om de dingen die daarin gebeuren niet hier te posten (gelieve helemaal niet over de manga praten gezien dat geen film , tv of radio is ). Ik probeer zoveel mogelijk alle spoilers te vermijden en ik zou het zonde vinden als hier een paar mensen WEL spoilers uit de manga neer zouden zetten.

bvd
Ah das wel een goed punt Kan alleen de OP niet meer editten, dus 't bovenstaande moet maar in de volgende OP worden gezet.
*BURP*
  woensdag 14 december 2005 @ 09:53:48 #30
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33065531
Downloading bleach 61
  woensdag 14 december 2005 @ 09:57:02 #31
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33065584
met wel 8kb/sec
  woensdag 14 december 2005 @ 11:03:07 #32
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33067020
61

Weer lekker veel informatie. Eindelijk krijgen we wat antwoorden. Maar tegelijkertijd roept de aflevering ook veel vragen op. Zoals wie is Mairi, die met dat blauwe haar en sikje in het bad? Dat was toch niet één van de captains? Want ik herkende hem niet.

Het enige minpunt aan de serie vind ik op dit moment dat ze eerst zoveel lijntjes hebben uitgezet met verschillende karakters dat ze nu moeite hebben om die allemaal bij te houden. Want zo hebben we al een hele tijd niets gezien van Yoruichi.. Zaggen we nu pas eindelijk nuttelose secondes van die casanova-captain,(Kyouraku Shunsui), zieke langhaar captain, (Ukitake) en de oude man (Yama). Verder vraag ik me af waar Kuchiki Byakuya is gebleven. Als Ichigo nog in de buurt was en de nieuwe reiatsu kon voelen, dan moet Kuchiki dat ook kunnen. En die was ook zwaar gewond en kan dus niet heel ver weg zijn. Verder hebben we nog mevrouw Shiba die ook door de Soul Society Spiritmuur wou gaan breken.
pi_33070821
Ik vind dat we een beetje té veel informatie krijgen en te weinig gevechten zien

aan de andere kant is het natuurlijk ook wel leuk omdat je eindelijk ziet wie de slechterikken zijn enz.
ik ben iig weer benieuwd naar Bleach 62
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_33071220
Ik vin mooi, duurt alleen allemaal te kort.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_33073177
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
61

Weer lekker veel informatie. Eindelijk krijgen we wat antwoorden. Maar tegelijkertijd roept de aflevering ook veel vragen op. Zoals wie is Mairi, die met dat blauwe haar en sikje in het bad? Dat was toch niet één van de captains? Want ik herkende hem niet.

die lelijkerd met die makeup en shit lijkt me logisch die zijn eigen luitenantje had gemaakt
pi_33073229
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:45 schreef SureZal het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  woensdag 14 december 2005 @ 15:17:54 #37
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33073279
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:15 schreef outcast_within het volgende:

[..]
SPOILER
Hollow hollow hollow
SPOILER
Wanneer is dit seizoen eigenlijk afgelopen? Hoe werkt dat eigenlijk, anime seizoenen?
pi_33073377
horrow horrow horrow

en wat voor ding heb je op je hoofd gek? heb je die zelf gemaakt? >>naruto
SPOILER
pi_33075438

Ik hou echt van deze serie

Ik vind het juist wel lekker dat er zoveel lijntjes uitgegooid worden zodat er continu een verhaal is. Dat het nu 10 verhalen door elkaar is alleen maar om de leefwijze en visies van die personen te verduidelijken.

Het is belangrijk niet te vergeten dat AL die verhalen zich tegelijk afspelen alleen in een ander gedeelte van die wereld.

Aizen is echt een van de beste bad-guys OOIT en het mooie van deze aflevering is dat er tegelijk veel antwoorden worden gegeven maar ook weer nieuwe vragen om de hoek komen kijken.

Als bleach in deze trend doorgaat kan het heel goed de beste langlopende serie tot nu toe worden
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_33075519
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:17 schreef Orealo het volgende:

Wanneer is dit seizoen eigenlijk afgelopen? Hoe werkt dat eigenlijk, anime seizoenen?
Een seizoen werkt met 13 weken en gaat in principe het hele jaar door , dus geen winter of zomer stops Daarbij moet wel gezegd worden dat soms afleveringen worden verschoven wegens vakanties of feestdagen of belangrijke sportevenementen...meestal wordt dit bij belangrijke series gecompenseerd door de keer daarop een dubbele aflevering (one hour special) uit te zenden.

Meestal worden series dus ook per 13 eps gemaakt.

13 eps = korte serie
26 eps = standaard
52 en daarboven = langlopende serie
  woensdag 14 december 2005 @ 17:14:54 #41
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33075998
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:50 schreef Zeurberus het volgende:

Ik hou echt van deze serie

Ik vind het juist wel lekker dat er zoveel lijntjes uitgegooid worden zodat er continu een verhaal is. Dat het nu 10 verhalen door elkaar is alleen maar om de leefwijze en visies van die personen te verduidelijken.

Het is belangrijk niet te vergeten dat AL die verhalen zich tegelijk afspelen alleen in een ander gedeelte van die wereld.
Ik vind het ook heel gaaf als er meerdere verhaallijnen zijn. Maar alleen iets minder gaaf als mensen verschillende verhaallijnen uitzetten om dan daarna x aantal afleveringen niks meer mee te doen.
quote:
Aizen is echt een van de beste bad-guys OOIT en het mooie van deze aflevering is dat er tegelijk veel antwoorden worden gegeven maar ook weer nieuwe vragen om de hoek komen kijken.

Als bleach in deze trend doorgaat kan het heel goed de beste langlopende serie tot nu toe worden
Ik vind het ook mooi, dat juist Aizen nu opeens de slechterik blijkt te zijn. Want hij ziet er helemaal niet uit als een slechterik met zijn bril en nette haren. En voor zijn "dood" kwam die heel sympatiek en aardig over. Dus bij mij was de schok best groot toen die opeens nog leefde en hij de bad-guy bleek te zijn en niet Gin.
pi_33076190
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ik vind het ook heel gaaf als er meerdere verhaallijnen zijn. Maar alleen iets minder gaaf als mensen verschillende verhaallijnen uitzetten om dan daarna x aantal afleveringen niks meer mee te doen.
Dus jij ziet liever een of ander kutgevechtje tussen twee wijven waarvan er een jaloers is en de ander een kat dan een ubertwist in het plot?

Ik lees zelf de manga niet maar weet wel (bleach kennende) dat alles op zijn tijd behandeld wordt en alles afgerond wordt , dus al die lijntjes worden vast wel nog wel gebruikt of in flash-backs of op een andere manier.
SPOILER
  woensdag 14 december 2005 @ 17:41:53 #43
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33076651
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:22 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Dus jij ziet liever een of ander kutgevechtje tussen twee wijven waarvan er een jaloers is en de ander een kat dan een ubertwist in het plot?

Ik lees zelf de manga niet maar weet wel (bleach kennende) dat alles op zijn tijd behandeld wordt en alles afgerond wordt , dus al die lijntjes worden vast wel nog wel gebruikt of in flash-backs of op een andere manier.
SPOILER
Ze hadden best tijdens de laatste 5 aflevering een keer kunnen overschakelen naar een ander verhaallijntje voor 5 minuten om te zien hoe het daar mee is. Gewoon ff 5 min, die 2 captains tegen die oude captain of even een stukje Youricho. Of dergelijke.
  woensdag 14 december 2005 @ 18:39:35 #44
51748 H4ze
wait...what?
pi_33077981
Heb weer genoten van de episode van deze week
*BURP*
  woensdag 14 december 2005 @ 19:38:35 #45
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33079261
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef outcast_within het volgende:
horrow horrow horrow

en wat voor ding heb je op je hoofd gek? heb je die zelf gemaakt? >>naruto
SPOILER
SPOILER
En dat ding op m'n hoofd is idd van naruto
Import soms best handig, mensen kennen die naar china op vakantie gaan
pi_33080928
Orealo is een Anime Otaku
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  woensdag 14 december 2005 @ 21:16:22 #47
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33083128
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:26 schreef SureZal het volgende:
Orealo is een Anime Otaku
Just like you I think
Ach ja, Anime is toch een van de betere verslavingen
pi_33084203
ik heb vandaag ook weer genoten
hopelijk krijgen we volgende aflevering meer van die gast met zn vossenhoofd te zien
hij is nog helemaal niet aan bod gekomen
moh
pi_33085083
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:43 schreef madjacksss het volgende:
ik heb vandaag ook weer genoten
hopelijk krijgen we volgende aflevering meer van die gast met zn vossenhoofd te zien
hij is nog helemaal niet aan bod gekomen
Die maakt echt geen schijn van kans tegen Aizen
pi_33087116
Ok quiz. Wanneer heeft ichigo die hoRRow ^-^ in zijn hoofd gekregen. Was dat in die kuil toen zijn ketting op was en hij haast transformeerde (wat ik eigenlijk altijd dacht)

Of is het omdat ichigo die krachten heeft overgenomen van Rukia (waar kennelijk iets horrow/shinigami achtigs inzat) (dat laatste is eigenlijk wel weer een stuk logischer)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')