damn spelen die gasten nog steeds voor servie?? die was ik effe vergetenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:39 schreef cultheld het volgende:
Over Argentinië hoeven we het niet te hebben.
Ivoorkust: Kalou, Kalou ?, Drogba, Koné, Aruna, Akalé, Né (dat wordt een grote), Touré, Eboué etc.
Servië: Stankovic, Kezman, Mihajlovic, Milosevic en dus een erg goede voorhoede en een behoorlijk middenveld.
Dat zijn Engelse tijden hequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:39 schreef JaWi het volgende:
* JaWi agenda pakt
SUNDAY 11 JUNE
Group C
Serbia & Montenegro v Holland
1400, Leipzig
FRIDAY 16 JUNE
Group C
Holland v Ivory Coast
1700, Stuttgart
Group C
Holland v Argentina
1500, Frankfurt
Waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:40 schreef DrDentz het volgende:
echt wel.. zonder Davids zijn ze tegen de Argentijnen al zo kansloos
Wat een tijden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:39 schreef JaWi het volgende:
* JaWi agenda pakt
Group C
Holland v Argentina
1500, Frankfurt
Dat Riquelme niet goed genoeg was voor Barca was de mening van ene mr. van Gaal!!Hij is ondertussen wel de spelverdeler van Argentinië......quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Waarom?
Zelfs Engeland kon laatst van Argentinië winnen.
En die Riquelme waar iedereen zo lyrisch over is.
Waar was hij toen AZ vorig jaar Villareal uit de UEFA-cup donderde.
En niet eens goed genoeg voor Barcelona.
ik lach me dood van welquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:34 schreef Terreros85 het volgende:
liggen die weken trouwens niet precies in de eindexamens
Goeie tip.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:41 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat zijn Engelse tijden heDus wel 1 uur erbij rekenen
Anders doe je wel erg vroeg je tv aan
Zou Dennis dan niet over te halen zijn om...quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:38 schreef Ixnay het volgende:
Minmaal 7 punten.
En Jack van Gelder mag het commentaar doen bij Argentinië - Nederland.
Tief op man, van alledrie de teams valt te winnen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:44 schreef Bullpit het volgende:
Wat een ongelovelijke kutloting , we zijn verloren![]()
Pleeg zelfmoord.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Met zweet op het voorhoofd maak ik speciaal een sticky aan in VBL waar de loting live bijgehouden wordt en dan krijg je dit
Nee, volgens mij is het 2 weken erna. Ik bid er iig wel voorquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:45 schreef WEST het volgende:
[..]
ik lach me dood van wel![]()
laat er maar wat examens tijdens nederland spelen. de eerste wedstrijd kan niet maar de 2e en 3e wel![]()
Of Iran en Angolaquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:44 schreef pekel het volgende:
Mexico en Portugal kunnen we dus treffen in de achtste finale.
weet ik toch, en doen we ook welquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Tief op man, van alledrie de teams valt te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |