Ik ook. Maar meneer doet of hij de enige nederlander is met bezighedenquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, die zitten dan echt wel in de kroeg
We vergeten Aissati?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
Maar wij hebben ook kwaliteit hoor:
Technisch goed: Van der Vaart, Van Persie, Sneijder, Robben, Kalou (als ie meegaat)
Afmakers: Van Nistelrooij, Kuijt, Makaay, Vennegoor
Het blok: Van Bommel, Boulahrouz, Davids (als ie meegaat)
Spelverdeler: Cocu
En anders gewoon verhuispapiertje, doktersafspraak, tandartstruken....quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:16 schreef Saekerhett het volgende:
Jongens, maak je allemaal niet zo druk. Iedereen die de wedstrijd WIL zien, KAN dat ook. Er kan heus wel geregeld worden dat je een tv op je werk hebt, dat je een uur eerder naar huis gaat, dat je een dag snippert, of in het laatste geval: ziekmeldt
Bovendien is de eerste wedstrijd op zondagmiddag, moet voor velen sowieso geen probleem zijn.
Ja kweenie, hij speelt heel goed bij PSV, maar zou ie niet nog iets te jong zijn met zijn 17 jaar? Van mij mag ie mee, tuurlijk, maar ben benieuwd of dat misschien net geen overkill is.quote:
Ik ben maar een simpel scholiertjequote:Op vrijdag 9 december 2005 23:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders werken, studeren of hebben op een doordeweekse woensdag andere bezigheden. Wat is je punt?
Als je er van uitgaat dat Portugal en Mexico doorgaan kan dat nog heel lastig worden,quote:
Jij liever dan ikquote:
Messi gaat toch ook mee met Argentinië? Ik zeg ook niet dat Aissati een basisplaats moet hebben, maar hij zou een meer dan nuttige invaller kunnen zijn, die de wedstrijd maar zo kan doen kantelen. Zekerheidjes tijdens deze poule in de basis van Oranje lijken mij Boulahrouz, Cocu, Sar, Van Bommel, Davids, Robben (mits fit, Van Persie, Van Nistelrooy en Van der Vaart.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja kweenie, hij speelt heel goed bij PSV, maar zou ie niet nog iets te jong zijn met zijn 17 jaar? Van mij mag ie mee, tuurlijk, maar ben benieuwd of dat misschien net geen overkill is.
weet je wat pas leuk zou zijn?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Weet je wat pas raar zou zijn?
Nederland 1-0 Ivoorkust
'90 + '1 Kalou (Salomon).
Weetje wat pas leuk zou zijn?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:20 schreef mikerw het volgende:
[..]
weet je wat pas leuk zou zijn?
Nederland 1-0 Ivoorkust
'90 + '1 Kalou (Salomon)(e.d.).
Argentijnen bang?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:50 schreef Jajong het volgende:
Ach, zie t zo: Er zijn niet veel Ivorianen en Serviers die hun land veel kans geven om door te gaan.. En de Argentijnen zijn bang.
Iedereen is bang voor onsquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Argentijnen bang?
Volgens mij zijn die gasten nooit bang. Op Thatcher na.
Ik hoorde toen de naam Netherlands viel een zucht van verlichting bij veel bondscoaches in de zaalquote:
azijnpisser, ik wil jou wel eens horen als nederland in de halve finale staatquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan kan Nederland al inpakken, want van zowel Portugal als Mexico winnen ze niet.
we hebben ook zo'n aansprekend elftal, op Cocu naquote:
ik heb al afgesproken dat ik op momenten van nederland vrij ben en dat haal ik dan later wel inquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:25 schreef Saekerhett het volgende:
Woensdagmiddag 15:30:
Ja baas, ik peer hem
- Hoezo, je werkt toch tot vijf uur des middags?
Vandaag niet
- Waarom niet?
Er zijn geen tv's te vinden hier Ik heb een tandartsafspraak
- Je gaat toch niet weg om Nederland te kijken he?
Nee hoor. Bovendien heb ik het vorige week al aangekondigd. En het was geen probleem volgens Truus "ik-ben-een-demente-oude-baliemedewerker" Gasfornuus.
- Ok, dan zal het wel goed zijn. Tot morgen.
Ja later!!![]()
Zondagmiddag om 15:00 uur, vrijdagmiddag om 18:00 uur en woensdagmiddag om 16:00 uur dacht ik.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:57 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
zijn er smiddags wedstrijden dan?
ned - servie = zondag 11-6 om 15:00quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:57 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
zijn er smiddags wedstrijden dan?
Zo lukt het nooit nee, er vanuit gaan dat je tweede wordt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:29 schreef renz0r het volgende:
1: Argentinie
2: Nederland
3: Ivoorkust
4: Servie
Dat had toch leuker geweest op de avond.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:00 schreef WEST het volgende:
ned - maxima = woensdag om 16:00
idd, met de complimenten van de mediatrainingquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:29 schreef Boomstam het volgende:
hieronder de reacties van coaches enzo.
met daaronder wat ik eruit vertaald heb
GROUP C REACTION
Ivory Coast coach Henri Michel: "I think this is the toughest one. It's extremely difficult but it will do us good as we will see some great soccer."
we zijn zo goed als verloren
Holland coach Marco van Basten: "They are all countries with a rich history and technically skilled players."
wij hebben de beste spelers
Argentina assistant Hugo Tocalli: "We are not afraid. We have a lot of confidence, we have no fear."
Dit gaat zwaar tegenvallen![]()
Serbia coach Illija Petkovic: "Easy groups do not exist at the World Cup. We must work hard to get results."
Kut groep, we mogen blij zijn met een 1 puntje
ja zegquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:00 schreef WEST het volgende:
[..]
ned - servie = zondag 11-6 om 15:00
ned - ivoorkust = vrijdag 19-6 18:00
ned - maxima = woensdag om 16:00
Van Basten mag ook wel een cursus geschiedenis volgen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:29 schreef Boomstam het volgende:
Holland coach Marco van Basten: "They are all countries with a rich history and technically skilled players."
haha lolquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:40 schreef Steijn het volgende:
[..]
Van Basten mag ook wel een cursus geschiedenis volgen.Servie-Montenegro bestaat pas een jaar of 5.
We hadden toen dan ook wel een 10 keer beter team....quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:27 schreef Saekerhett het volgende:
Op het EK 2000 hadden we ook de poule des doods, met Frankrijk, Tsjechië en Denemarken. Toen wonnen we ook alle drie de wedstrijden. Heb er gewoon vertrouwen in, en nu nog niet te veel over piekeren, anders word je gek
Ach, in de uitzending in Studio Sport werd er ook de hele tijd naar verwezen als Joegoslavie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:40 schreef Steijn het volgende:
[..]
Van Basten mag ook wel een cursus geschiedenis volgen.Servie-Montenegro bestaat pas een jaar of 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |