Inderdaad, loopt dat apparaat op diesel?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Wat maakt dat ding trouwens een herrie zeg niet normaal
Leuk dat je hier bent ookal is BB bijna voorbijquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:25 schreef blupje77 het volgende:
[..]
Dit is de eerste BB die ik kijk eigenlijk (nee ik kom niet van mars) en ik vind het behoorlijk saai! Maar om de één of andere reden blijf ik het toch steeds volgen.
Maar ik ga nu zo m'n bedje opzoeken (hard gewerkt en blij dat het weekend is) en morgen lees ik wel weer even of er nog spannende zonnebank-verhalen zijn.
en doe gewoon mee met de discussiequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:25 schreef blupje77 het volgende:
[..]
Dit is de eerste BB die ik kijk eigenlijk (nee ik kom niet van mars) en ik vind het behoorlijk saai! Maar om de één of andere reden blijf ik het toch steeds volgen.
Maar ik ga nu zo m'n bedje opzoeken (hard gewerkt en blij dat het weekend is) en morgen lees ik wel weer even of er nog spannende zonnebank-verhalen zijn.
Joost is Mr Bean in het kwadraadquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:24 schreef Pijlemans het volgende:
Joost is ook wel echt simpel, he?
Roel zal wel naakt zijn gegaan dan...quote:
Dat was idd BB oftewel Mevr. van der Tonnekreekquote:
Graag gedaan en mijn bouwjaar is 4002quote:
Lief gezegd "op vriendje"quote:Ik ga Hitman Pro even een slinger geven..... mocht het systeemherstel worden dan wacht ik even op vriendje. Gezien dat anders op rampen uitloopt![]()
Doe je goedquote:Maar vervelend is het wel. Laptop is al wat jaartjes inmiddels 3 of 4 geloof ik.
Ben driftig aan het sparen voor een nieuwe![]()
klopt hij was naaktquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel zal wel naakt zijn gegaan dan...
Ik dacht alleen dat er bij de vrouwen werd gecensureerd aangezien het formaat van Roel zijn slinger alom bekend is, maargoed Hummie zal wel chagerijnig zijnquote:
ligt aan de regie er zit er een aantal bij die doe niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht alleen dat er bij de vrouwen werd gecensureerd aangezien het formaat van Roel zijn slinger alom bekend is, maargoed Hummie zal wel chagerijnig zijn![]()
![]()
Alsof het strafbaar is als er maar een paar sec. te lang bloot is te zien, wel een beetje belachelijk, en dan nog censureer het even maar meestal resulteerd het in een "lockup" van de stream die ruim een uur kan durenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
ligt aan de regie er zit er een aantal bij die doe niet zo moeilijk.
Maar de meeste draaien bij een bloot dreiging de beelden als weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |