Hoer op, man. Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:43 schreef Nickthedick het volgende:
Kunst en economie gaat niet samen.![]()
Ah, je wordt dus een parasiet... verbaast me niets.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:41 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hoer op, man. Tuurlijk wel.
Mensen in de kunst moeten toch ook verdienen? Ik word daar de juiste tussenpersoon voor.
Gewoon gaan doen wat ik leuk vind en waar ik goed in ben. En het past inderdaad perfect bij mij.quote:Op zondag 25 december 2005 00:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ah, je wordt dus een parasiet... verbaast me niets.![]()
BAE, die hbo-titels worden echt steeds raarder.quote:Graad
Als afgestudeerde aan deze opleiding krijg je de graad Bachelor of Art and Economics die je als BAE achter je naam kunt vermelden.
Waarna ik ook nog Master ga doen, vraag me af wat ze er dan van maken.quote:Op zondag 25 december 2005 12:35 schreef ethiraseth het volgende:
Klinkt als een van die 'hippe' nieuwe hbo studies van de laatste jaren die ze een engelse naam geven en dan doen of het werk op gaat leveren. Ik zou gewoon economie gaan doen en daarna pogen in dat wereldje te komen.
[..]
BAE, die hbo-titels worden echt steeds raarder.
Dat netwerk opbouwen zit wel goed, geloof me. Muziekkennis vergaar je ook op die studie, die vanaf het tweede jaar op het conservatorium van Utrecht gegeven wordt.quote:Op zondag 25 december 2005 17:21 schreef Nickthedick het volgende:
Die hele opleiding is oplichterij... als je het wil maken in de muziekbusiness, zou ik eerst maar eens zorgen dat je een netwerkje opbouwt en wat muziekkennis opdoet; dan rol je er een stuk makkelijker in dan met zo'n 'opleiding'. Daarnaast zou ik gewoon een 'normale' management-opleiding doen.
Ok danquote:Op zondag 25 december 2005 17:26 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat netwerk opbouwen zit wel goed, geloof me. Muziekkennis vergaar je ook op die studie, die vanaf het tweede jaar op het conservatorium van Utrecht gegeven wordt.. En door de stages leer je ook veel.
Ha.quote:Op zondag 25 december 2005 17:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ok dan![]()
Ze worden ook zo gauw groot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |