abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 21:11:48 #251
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40396910
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:59 schreef Dos37 het volgende:
Carrick
Koopje
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40397184
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:11 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Koopje
Geld zat daar.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40419458
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:11 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Koopje
27 miljoen. Belachelijk idd.

Was het een Deen geweest dan had ie maar 9 miljoen ofzo gekost ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_40464587
Toni wil weg bij Fiorentina, Fergie wil waarschijnlijk nog 'n spits toevoegen aan zijn selectie. Zie ik hier 'n leuke transfer aankomen?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_40466206
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Toni wil weg bij Fiorentina, Fergie wil waarschijnlijk nog 'n spits toevoegen aan zijn selectie. Zie ik hier 'n leuke transfer aankomen?
Nee, gaat zeer waarschijnlijk naar Inter. Sowieso niet naar United.
lollig
pi_40565987
Carrick hoogstwaarschijnlijk 3 weken uit de roulatie.

Lekker dan.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_40576860
De jeugd presenteerde zich toch waardig op het AT, zjroentje?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:45:23 #258
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40576947
Dit seizoen wel de titel graag. En het liefst zonder Ronaldo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 augustus 2006 @ 15:36:41 #259
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_40646183
rooney en scoles zijn vrijgesproken door de FA, die doen niks met de rode kaarten tijdens het adam toernooi
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_40646216
Mooi zo, al was die tackle van Scholes wel erg smerig.

Maar goed, het waren maar Portugezen. Dat zal de FA ook wel gedacht hebben!
pi_40655451
Toch komt er 'n staartje:
quote:
Bond beschuldigt rode Rooney en Scholes

9/8/2006 19:44

Wayne Rooney en Paul Scholes zijn woensdag in staat van beschuldiging gesteld vanwege de rode kaarten die ze ontvingen tijdens het duel dat Manchester United tegen FC Porto speelde in Amsterdam.

United ging direct in beroep om te voorkomen dat Rooney en Scholes de competitie beginnen met een schorsing voor drie duels. Engelse media speculeren al dat de tuchtcommissie van de Engelse bond (FA) de rode kaarten die scheidsrechter Ruud Bossen gaf, zal omzetten in gele kaarten.

Mocht dat het geval zijn dan ontloopt Rooney een schorsing, terwijl Scholes voor één duel de tribune op moet, omdat hij in het treffen met Porto voor zijn rode kaart ook nog een gele kaart had geīncasseerd, en dus een schorsing krijgt voor twee wedstrijden.

Een eventuele schorsing zal niet gelden voor de competitieopener tegen Fulham, maar voor de daaropvolgende wedstrijd tegen Charlton Athletic (en eventueel die tegen Watford en Tottenham Hotspur).
pi_40719433
quote:
Park verlengt en ManU wil Rooney levenslang

Manchester United heeft de contracten van Mickaël Silvestre en Ji-Sung Park verlengd. En als het aan Alex Ferguson ligt, blijft Wayne Rooney zijn hele leven bij The Mancunians voetballen.
Rooney staat nog tot de zomer van 2010 onder contract bij Man United. De twintigjarige international wil graag die verbintenis verlengen. 'Het is iets waar David Gill (algemeen directeur, red.) en ik het al over hebben gehad, want we willen allemaal dat Wayne hier een leven lang blijft', verklaarde Ferguson op de website van ManU.

'Hij is een fantastische voetballer, die de energie, het enthousiasme en de wil heeft om aan de top te blijven', aldus Ferguson, wiens woorden door Gill werden bevestigd. 'Het zit in onze plannen om met Wayne te gaan praten, maar we plakken er geen deadline aan vast.'

Park en Silvestre zetten vrijdag al hun handtekening. De Franse verdediger verlengde zijn contract met twee jaar tot medio 2009 en de Zuid-Koreaanse aanvallende middenvelder tekende voor één extra seizoen, tot de zomer van 2010.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_40737254
Jeugdspeler Lee Martin is door Man Utd verhuurd aan de Rangers. Eerder werd Mark Howard al verkocht aan Brøndby.

Het lijkt dat de eigen jeugd niet meer in staat is de stap te zetten, zoals de generatie van Neville en Beckham wel kon. Of is dit schijn? Wellicht kunnen de Man Utd-supporters hier een visie op geven.
www.thuisuiteten.nl
pi_40737976
Van Howard is het een beetje raar dat hij vertrokken is, want Man U. heeft nu een andere keeper gehuurd volgens mij. Beetje onnodig denk ik. Misschien dat Howard eerste keeper wil zijn en achter Van Der Sar krijg je deze kans niet. Anders vertrek je ook niet naar een tweederangs club als Brøndby.

Dat de jeugd niet meer doorbreekt is denk ik overal het geval. In de tijd dat Beckham en Neville door braken, was Man U. groeiende en hadden ze volgens mij nog nooit de titel gewonnen. Nu hebben ze geld en status en kunnen ze kopen wat ze willen. Toen nog niet. Misschien heeft dat ermee te maken.
pi_40738016
Howard is niet die keep.
pi_40738038
Nee, een verdediger is het. Meulensteen kent hem natuurlijk goed. Benieuwd of er meer al dan niet tijdelijk naar Denemarken gaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_40738061
Oh, fout van mij. Ik las Tim Howard .
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:31:01 #268
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40849055
Man United boet voor Amsterdamse kaarten

15/8/2006 20:54

Wayne Rooney en Paul Scholes (foto) hebben in hoger beroep geen succes gehad. Het tweetal van Manchester United blijft voor drie wedstrijden geschorst als straf voor hun rode kaarten tijdens het Amsterdam Tournament.
Rooney en Scholes kunnen wel zondag aantreden in het eerste duel met Fulham dit seizoen. Daarna kan Alex Ferguson tegen Charlton Athletic, Watford en Tottenham Hotspur geen beroep doen op het duo.

Overigens kampt Rooney met een liesblessure, waardoor hij het oefenduel van Engeland met Griekenland al laat schieten. Of hij zondag speelklaar is, moet nog maar blijken.

Rooney kreeg in Amsterdam van scheidsrechter Ruud Bossen een rode kaart in het duel met FC Porto, Scholes scoorde twee keer geel tegen de Portugese kampioen. Beiden hadden al gescoord die wedstrijd.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40849221
Die komen volgend jaar dus ook niet meer Wat een kutgein zeg.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:50:56 #270
67174 Dos37
Come on Twente
pi_40849958
Belachelijk die van Rooney

Scholes kan ik nog inkomen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_40857014
Wat een onzin
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40864182
Knakkers bij de FA.
pi_40938373
toch wel een beetje kinderachtige reactie van Man Utd
quote:
Man Utd rule out Amsterdam return
Rooney and Scholes saw red for the Red Devils in Amsterdam
Manchester United will not include the prestigious Amsterdam competition in their pre-season plans again after the bans they picked up there this season.

Wayne Rooney and Paul Scholes were sent off in the victory over Porto.

And manager Sir Alex Ferguson is still angered by referee Ruud Bossen opting to report the decisions which mean the pair are suspended for three matches.

"We will not be playing in the Amsterdam tournament again, you can bet your life on that," said Ferguson.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_40943451
Kan het wel begrijpen...
pi_40963180
Bossen wil vermoedelijk indruk maken bij de UEFA om zo een leuk Europees potje in de wacht te slepen. Want anders is het niet echt te verklaren dat hij dit rapporteert.
www.thuisuiteten.nl
pi_40963386
C. Ronaldo-actie van Bossen. Naai-schijts.
pi_40992364
Volgens mij had Bossen het juist niet gerapporteerd, maar heeft de FA gewoon een onderzoek ingesteld.
  zondag 20 augustus 2006 @ 14:53:38 #278
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_40998343
Zooo wat tikt het lekker rond zeg, 't staat nu al 4-0 binnen 20 minuten. Als het zo doorgaat dan zijn ze Ruud snel vergeten.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_41002600
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 14:53 schreef Devano het volgende:
Zooo wat tikt het lekker rond zeg, 't staat nu al 4-0 binnen 20 minuten. Als het zo doorgaat dan zijn ze Ruud snel vergeten.
Welke Ruud?
pi_41002623
6-1, ik kwam erin na 65 min maar toen was het al voorbij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:18:50 #281
67174 Dos37
Come on Twente
pi_41031571
quote:
Smith starts at Deepdale

Alan Smith is a shock inclusion in the Reserves' line-up to face Preston North End in the Lancashire Senior Cup on Monday night. Substitutes: Barnes, S Evans, Marsh, Burns, Zieler, Ngalula.

In his first taste of competitive action since suffering a broken leg and dislocated ankle in February, the 25-year-old partners Giuseppe Rossi upfront at Deepdale.

The duo are the biggest names in a strong side chosen by caretaker boss Brian McClair.

First-team squad members David Jones, Chris Eagles and Liam Miller are joined by young winger Jamie Mullan in an experienced midfield.

Regular midfielder Ritchie Jones drops to centre-back with Ryan Shawcross, with Kieran Lee and Danny Rose manning the flanks at full-back.

Tom Heaton starts in goal, while Michael Barnes, Sean Evans, Phil Marsh, Aaron Burns, Floribert Ngalula and Ron-Robert Zieler are named on the bench.

United: Heaton, Lee, Shawcross, R Jones, Rose, D Jones, Eagles, Miller, Smith, Rossi, Mullan.
Goed nieuws
  donderdag 24 augustus 2006 @ 02:54:44 #282
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41118070
Wat kreeg ik kippevel toen Ole z'n goaltje meepiktte
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_41324291
quote:
Van der Sar: 'Minstens nog twee jaar Man U'

30/8/2006 9 :26

Edwin van der Sar heeft er wel oren naar om zijn contract bij Manchester United te verlengen. De 35-jarige doelman lijkt hiermee gehoor te geven aan het voorstel van manager Alex Ferguson, die in juli bekendmaakte de keeper een nieuwe verbintenis te willen geven.

Het huidige contract van Van der Sar loopt aan het einde van dit seizoen af. Ferguson stelde onlangs al voor er een extra jaar aan vast te plakken. 'Ik weet niet hoe lang ik door zal gaan, maar het zou op zijn minst twee jaar moeten zijn', vertelde Van der Sar in Manchester Evening News.

'Dat is het doel en wat er daarna gebeurt, zien we dan wel weer', aldus de Nederlandse recordinternational, die ook al heeft aangeven tot het EK van 2008 door te willen gaan bij Oranje. 'Ik heb het naar mijn zin in Manchester. Het gaat allemaal goed en ik ben gelukkig, dus er is geen reden om aan iets anders te denken.'
Da's 't betere werk
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:13:47 #284
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41514859
Mooi interview met Ole:

Edit - link is te lang, zie www.manutd.com
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_41515001
  donderdag 14 september 2006 @ 11:17:09 #286
67174 Dos37
Come on Twente
pi_41795987
quote:
Giggs sidelined for three weeks

Ryan Giggs will join Ji-sung Park on the sidelines after suffering a hamstring injury during United's 3-2 win over Celtic.

Just before kick-off, the club revealed that Park will have surgery on ankle ligaments on Thursday and consequently miss the next three months.

Afterwards, Sir Alex Ferguson confirmed that Giggs would also be missing for three weeks having tweaked his hamstring as he won United a dubious first half penalty.

"It's very unfortunate for us and Ryan," said the Reds' boss. "But thankfully we'll have Cristiano Ronaldo [who was suspended for the Celtic game] available."

Wayne Rooney, who made a return to the starting line-up after completing a domestic ban, also picked up a knock but is expected to be fit to take on Arsenal at Old Trafford on Sunday.
Giggs 3 weken en Park 3 maanden
pi_41796025
Jammer, Giggs was gewoon goed in vorm.
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:28:39 #288
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41826813
Mag Richardson nu spelen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 16 september 2006 @ 09:52:23 #289
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41856128
quote:
Ole's a one-off, says Sir Alex

Sir Alex Ferguson says Ole Gunnar Solskjaer's ability to make an impact from the bench is a rare and invaluable commodity within the game.

One, and probably the best known, of the many hallmarks of Solskjaer's make-up is the incredible knack he has of registering himself as a scoring substitute.

His most famous super-sub appearance came against Bayern Munich in the 1999 European Cup final when he fired an injury-time winner, while the 33-year-old's two goals so far this season have both come after stepping off the bench.

"In all my years as a manager I've never come across a player like Solskjaer who has the ability to come on and make an impact the way he does," revealed Sir Alex.

"I'm not sure why he's so effective - it could be down to his temperament or his nature. He watches the game very closely and concentrates on what's happening on the pitch and I think that gives him an advantage.

"He showed against Celtic what he's made of," added the boss. "Some people might have thought his goal was a simple tap-in, but it wasn't.

"The great thing about it was how he created the goal for himself through his awareness; he showed fantastic goalsense."
Bron: www.manutd.com

Dat wisten we al, toch? Dat Ole een bijzonder iemand is...

Who put the ball into the Germans net? Ole Gunnar Solskjaer!!!
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:57:02 #290
67174 Dos37
Come on Twente
pi_41858279
pi_42382826
quote:
I'll Make Roo Smile
Steve McClaren has promised to put the smile back on Wayne Rooney’s face. The England boss singled out the Manchester United striker for a private word after training yesterday. He told Roo to start enjoying his football again - beginning with Saturday’s Euro 2008 clash with Macedonia at Old Trafford. An England insider said: “The manager knows Wazza has been a bit down. He put his arm around him and assured him it will all come good and that England will put the smile back on his face. He and Peter Crouch will start on Saturday and the team will practise feeding the ball to Wazza in scoring positions - and we all know he will hit the net sooner rather than later.”
Ian McGarry, The Sun
Die man doet nu al meer dan Eriksson ooit gedaan heeft volgens mij, ik denk dat 't de juiste bondscoach voor Engeland is en om zo je topspits vertrouwen te geven, dan verdien je alleen maar respect.

Hulde voor McLaren en hopelijk werkt 't ook door bij Man U, dan kunnen we weer mooie dingen gaan zien van Wayne
pi_42383824
Ging Rooney zich nou niet scheren totdat ie weer gescoord had, dat ik gisteren ergens las
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_42383932
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:43 schreef ChAoZ het volgende:
Ging Rooney zich nou niet scheren totdat ie weer gescoord had, dat ik gisteren ergens las
Ik zag 'm laatst met 'n aardig baardje al, dus zou best kunnen
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:54:12 #294
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42384088
Dan mag ie wel opschieten want dit lijkt me niet makkelijk voetballen

pi_42384785
  maandag 16 oktober 2006 @ 07:26:09 #296
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_42714289
Mooie wedstrijd dit weekend tegen Wigan Allemaal mooie goals.. vooral de laatste van Ole

Al 5 goals heeft ie gescoord dit seizoen Wat een doorzettingsvermogen heeft ie toch
  maandag 16 oktober 2006 @ 09:22:13 #297
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42715304
ik had nooit gedacht dat ie zo sterk zo terugkomen idd.

Van de week tegen kopenhagen thuis daarna liverpool thuis.

2x winst dus
pi_42716973
Rooney ook weer in vorm
pi_43286007
Hoi

ManU 3 punten uitgelopen op Chelski !!!! Het is maar goed dat dit topic bijna vol is, de TT klopt voor geen meter natuurlijk
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 6 november 2006 @ 12:10:21 #300
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43287424
snel dicht dan naar de volgende
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: