Ga je me slaan als ik het niet met je eens ben?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het bewijst het tegendeel van desmiley van Godt!
Sorry ik kijk verder dan uiterlijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het bewijst het tegendeel van desmiley van Godt!
Heb jij vaak goede gesprekken tijdens de sex of niet?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:47 schreef Godlike02 het volgende:
En dat wijf komt even slim over als Sylvie Meis
Daarom de
Jij houdt vrouwen enkel voor de seks?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij vaak goede gesprekken tijdens de sex of niet?
Helaas kan ik mij dat privilege (nog) niet veroorloven. Maar ik zou een Sylvie Meis niet afslaan op d'r intelligentie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef Christine het volgende:
Jij houdt vrouwen enkel voor de seks?
Complimentjes vissen hequote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef Mokster het volgende:
Zij ziet er stukken beter uit dan ik hoor...![]()
Ligt eraan waarvoor je d'r nodig hebt. Het zou je collega maar zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas kan ik mij dat privilege (nog) niet veroorloven. Maar ik zou een Sylvie Meis niet afslaan op d'r intelligentie.
Jij blijft mijn favo dell hoor!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef Mokster het volgende:
Zij ziet er stukken beter uit dan ik hoor...![]()
Sylvie Meis zou ik alleen maar nodig hebben om mijn fysieke lusten op bot te vieren...quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:50 schreef Christine het volgende:
Ligt eraan waarvoor je d'r nodig hebt. Het zou je collega maar zijn.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:51 schreef Mokster het volgende:
Ik heb het heeeelemaal gehad met Kalouen Havermans
![]()
Misschien wil zij dat wel helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sylvie Meis zou ik alleen maar nodig hebben om mijn fysieke lusten op bot te vieren...
Mn hele vrije vrijdagmiddag naar de klotequote:Op vrijdag 9 december 2005 18:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik word intussen helemaal gestoord door dat eeuwige gezanik.
Als je dom wil overkomen dan lukt het aardig.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij vaak goede gesprekken tijdens de sex of niet?
Gehad?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je dom wil overkomen dan lukt het aardig.
Maakt niet uit hoor, zelf joey heeft zo een periode gehad.
Do I look like I give a shit?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef Christine het volgende:
Misschien wil zij dat wel helemaal niet.
Oja.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mn hele vrije vrijdagmiddag naar de klote![]()
Helaas...quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja.
Congo is jouw achtervang he?
Misschien is hij de laatste 24 uur veranderd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb hem een tijd niet gesproken![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef Godlike02 het volgende:
Als je dom wil overkomen dan lukt het aardig.
Maakt niet uit hoor zelfs joey heeft zo een periode gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |