Geloof mij nou, na een avond stappen heb ik aftes... Al JAREN!quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:17 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
nee je bent in de war met het herpes virus (koortslip); aften ontstaan niet door vieze glazen!
maar eerder door stress,verminderde weerstand en hormonale veranderingen.
[s]Helaas moet ik je mee delen dat ik je niet geloof. datgene wat jij mij verteld is namelijk niet wetenschap aangetoond.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geloof mij nou, na een avond stappen heb ik aftes... Al JAREN!![]()
Ik stap al ruim 2 jaar niet echt meer, geen aftes...
En een koortslip heb ik niet.(Godezijdank!)
Tja, dan niet...quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:55 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
[s]Helaas moet ik je mee delen dat ik je niet geloof. datgene wat jij mij verteld is namelijk niet wetenschap aangetoond.
Ik ook!quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:01 schreef Rapaille het volgende:
Mijn moeder krijgt ze van verse kiwi en ananas.
Dat heb ik dan gelukkig weer niet...misschien 2 a 3 keer per jaar...helemaal als ik oppas dat ik niet teveel verse kiwi of ananas eet...quote:Op zondag 11 december 2005 19:57 schreef PeRi het volgende:
Ha, ik heb ook een maandelijks abbonement op die krengen.
zeker tijdens je menstruatie?!aften ontstaan namelijk door hormonale veranderingen (evenals door stress en verminderde weerstand,maar dat heb ik hier al vaker meegedeeld....)quote:Op zondag 11 december 2005 19:57 schreef PeRi het volgende:
Ha, ik heb ook een maandelijks abbonement op die krengen.
Ja het branden van de aft schijnt idd te helpen..quote:Op maandag 12 december 2005 17:35 schreef eppo2 het volgende:
Bij mij lijkt het of aften veroorzaakt worden door het eten van chocola en door nootjes.
Veel tandenpoetsen en veel drinken helpt.
Spoelen met zout water ook. Soms doe ik puur zout op de aft. Dat doet wel heel erg zeer, maar daana is 'ie een tijdje gevoelloos.
Opgezette lymfeklieren heb ik nog nooit gehad door aften.
Sterkte ermee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |