zal ik de spelletjes dan downloaden ????quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:31 schreef UnleashMitch het volgende:
De kans is aanwezig dat ik een Xbox 360 mee kan nemen
Niet omgebouwdquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:51 schreef Suikermais het volgende:
zal ik de spelletjes dan downloaden ????
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:44 schreef Sickert het volgende:
ik heb echt totaal geen zin meer in Bf2zelfs niet in spec forces die ik maar 1 x gespeeld heb
naja op de lan zal ik wel meedoenmaar ikga me niet kapot gamen!
How's life @ the moment ?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:44 schreef Sickert het volgende:
ik heb echt totaal geen zin meer in Bf2zelfs niet in spec forces die ik maar 1 x gespeeld heb
quote:
Ach het is een winterdepressie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:21 schreef Sickert het volgende:
niet echt super beetje heel erg hangerig zal wel een soort winterdip zijn ofzoheb echt nergens zin in en bijna alles is me teveel
![]()
zal wel overgaan ooit
Ik moet SF nog installerenquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:44 schreef Sickert het volgende:
naja op de lan zal ik wel meedoenmaar ikga me niet kapot gamen!
Volgens mij heeft iedereen dat een beetjequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik moet SF nog installerenHij ligt hier al 2 weken ofzo...
Symptomen van een overgang. Duurt meestal niet lang volgens mij.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
![]()
niet echt super beetje heel erg hangerig zal wel een soort winterdip zijn ofzoheb echt nergens zin in en bijna alles is me teveel
![]()
zal wel overgaan ooit
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:35 schreef Sickert het volgende:
overgang? ik heb niet eens gemenstrueerd en ben niet eens boven de 40
en ik heb ook geen kutje volgens mij
heb gewoon een winterdip + andere bijkomstigheden
en SF is volgens mij niet leuk ook al heb ik alleen maar de SP gespeeld aangezien er amper servers zijn
Wat valt er nou te denken als je weet dat ik, FJD, Escape en Frank op zondag komen, naast de al aanwezige harde kern? Bovendien kun je me vertellen over je reisje naar Dubai, want daar wil ik ook snel een keertje naar toe ...quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:29 schreef nlboy het volgende:
[..]
Symptomen van een overgang. Duurt meestal niet lang volgens mij.
Gelukkig heb ik als ik zo lees geen SF gekocht. Morgen laatste dag om even na te denken of ik Zondag naar de meeting ga.![]()
Ik heb nog wel een goede reden maar dat vertel ik je welquote:Op zondag 11 december 2005 00:36 schreef nlboy het volgende:
Ik moet dan ruim 2,5 uurtjes rijden.Dat is de belangrijkste reden, dat ik er nog over na denk.
Ermergency 3quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen dat een beetjeBen zelf ook veels te druk om te spelen maar goed, dat heb ik dan weer met alle spellen. Pas CoD2, Emergency 3, Black & White 2 binnen gekregen maar die zijn zelfs nog niet eens geinstalleerd
Gewoon van de EA ftp trekken, die is redelijk snel, bij mij althans wel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:30 schreef Droopie het volgende:
waar kan de patch downloaden vanaf een snelle server??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |