En foto's maken bij het leven!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
1 biertje = twee bruine boterhammenProbleem opgelost
-edit-
Hoor net dat er 10 spellen bij de Xbox 360 zittenIk weet het wel. PC naast me, DVDs fikken bij t leven, bier drinken bij het leven en op de Xbox spelen bij het leven
Quote van een BF2 addict: ik wist niet dat er een sleutel nodig was om een BlackHawk te starten.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Of dat was gewoon een excuus van der om je subtiel de deur te wijzenVervolgens pakte ze na je vertrek de sleutel uit der BH en ging ze lekker slapen.
Geloof mij, die sleutel zat NIET in haar BHquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Of dat was gewoon een excuus van der om je subtiel de deur te wijzenVervolgens pakte ze na je vertrek de sleutel uit der BH en ging ze lekker slapen.
quote:Op woensdag 14 december 2005 08:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen!
Damn ben alweer 22 geworden
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 december 2005 08:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen!
Happy B-dayquote:Op woensdag 14 december 2005 08:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen!
uhh. had precies hetzelfde. die F2000 is het 2de bonuswapen van de aanvaller, die kun je dus pas kiezen NA de g3, en als je special forces hebt.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
ff ontopic, ik werd gisteren neergemaaid met een "FN F2000" wapen of zo, what theis dat?
maar ik heb geen sfquote:Op woensdag 14 december 2005 11:42 schreef JumperJack het volgende:
[..]
uhh. had precies hetzelfde. die F2000 is het 2de bonuswapen van de aanvaller, die kun je dus pas kiezen NA de g3, en als je special forces hebt.
had hem bijna gekozen, maar toch voor het 2de bonuswapen van de elite gegaan. voor de volgende 2 unlocks maar ff wachten tot de 8000 pntn!!!en dan...
![]()
klote voor je, maar... dat is zo!quote:Op woensdag 14 december 2005 11:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
maar ik heb geen sfdus kan ik alleen die wapens oprapen zeker?
quote:Op woensdag 14 december 2005 08:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen!
vergetenquote:Op woensdag 14 december 2005 08:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen!
quote:- Helicopter now carry 8 missiles rather than 14
- TV-Guided missile now have a shorter range
- Hit points on all air vehicles has been reduced
- AA missile lock has been improved
- Support kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- Sniper kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- Anti-Tank kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- "Dolphin Diving" is no longer possible
- Players can no longer jump and shoot at the same time
- "Prone Spamming" is now fixed
- "Sprint exploit" is now fixed
- The Sa80 weapon has been improved
- The G3A3 weapon has been improved
- Reload while sprinting has been enabled
- Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials
- Damage decreased for the M134
- Medic defibrillator paddles have been adjusted. They now reload while not in use.
Yep, gister lukte het me ook. Je loopt, springt en in de lucht prone, als je dan schiet is je accuraatheid veel hoger!quote:Op woensdag 14 december 2005 15:26 schreef -Dries- het volgende:
Dolphin Diving?
ikke 16 jaarquote:Op woensdag 14 december 2005 11:41 schreef -Dries- het volgende:
Feli!![]()
![]()
![]()
Is hier eigenlijk iemand jonger dan 17, zoniet ben ik de jongste denk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |