quote:Op zondag 11 december 2005 23:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
dan ben ik genoodzaakt alle kopjes kapot te gooien,.....
Niet gemaakt. Daarvoor was het te intiemquote:Op zondag 11 december 2005 23:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
![]()
fotos van mir die poesjes aait?
Nou... ik vind dat idd logisch.quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou... ik vind dat idd logisch.
de vorige zwangerschap heb ik 2 mobiele foons kapot getrapt ( als er toch niemand bereikbaar is, dan heb je ze ook niet nodig !![]()
)
Er werd mij gezegd dat dat niet erg handig was... nou dan dus maar de kopjes.![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 23:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet gemaakt. Daarvoor was het te intiem![]()
Geen dank je hier. Juist andersom. Dank je dat je er wasquote:Op zondag 11 december 2005 23:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb erg genoten nokwanda, dank je wel.
En nu moet ik naar mijn bedje !
Mijn lege koude bedje...
quote:
hmkay , mss had ik iets duidelijker moeten zijn , van je .. usericoonquote:
meer dan het lijkt??? Ook dat nog. Dat is een luizenbaantje.quote:Op maandag 12 december 2005 08:29 schreef Enyalius het volgende:
tja vlaai halen, claims overzichtelijk maken, jaarplanning leren begrijpen. is meer dan het lijkt, maar ik ben gewoon te snel. moet de rem zien te vinden
Ligt eraan of je fok ter beschikking hebt of nietquote:Op maandag 12 december 2005 08:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
meer dan het lijkt??? Ook dat nog. Dat is een luizenbaantje.
Maar ik vraag me af of de tijd dan niet ontzettend langzaam gaat. Het lijkt me zo saai.
Ik heb het zelf liever lekker druk als ik werk.
Ow ja... zo'n dagje tussendoor is ook wel lekker. Maar het moet voor mij niet alleen maar zo zijn. Juist afwisseling vind ik lekker.quote:Op maandag 12 december 2005 08:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je fok ter beschikking hebt of niet![]()
Ik vind het zo af en toe druk best lekker maar een dagje geen reet te doen hebben en doelloos kunnen fokken ook wel lekker
meer afwisseling dan ik wilquote:Op maandag 12 december 2005 09:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow ja... zo'n dagje tussendoor is ook wel lekker. Maar het moet voor mij niet alleen maar zo zijn. Juist afwisseling vind ik lekker.
lol dat is idd saaiquote:Op maandag 12 december 2005 09:14 schreef Metro2005 het volgende:
Ach het is hier gelukkig nog nooit zo stil geweest als bij mijn vorige werk. Toen werkte ik in een winkel, alleen daar kwam zooo ontzettend weinig mensen dat je echt de hele dag niks te doen had. (op een drukke dag 5-10 mensen)
Uiteindelijk maar een pc neergezet met een leuke videokaart en maar games gaan doen![]()
en ik heb in die tijd ongeveer alle films gekeken die er waren![]()
Was dan ook niet zo vreemd dat die zaak uiteindelijk dicht ging (althans, dat filiaal)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |