abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:14:32 #1
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_32937735
Iedereen loopt nu op Dido te zeiken dat ze blij zijn dat ze weg is! Maar ik vind het echt jammer, ik vond haar echt de leukste van alle dames! Ze was meestal altijd vrolijk, in voor een grapje enz enz. en natuurlijk was ze de koningin, maar overal heb je die!!
Misschien lag ze wel vaak met Roel in bed, maar daar keek ik 10 keer liever naar dan dat ik naar een Nathalie kijk die haar spiegelbeeld staat op te geilen.. of dat ik naar een Lieske moet luisteren die zichzelf bijster interessant vind!!!
Kortom ik vind het jammer!!! Gelukkig hebben we Ingrid nog....
pi_32937795
Ik heb tranen gehuild van blijdschap!!

En die vrolijke, speelse en grappige kant van d'r hebben ze zeker nog niet uitgezonden?
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_32937807
Dido weg

Trots van het Noorden!
pi_32937854
weinig bijval

* robar ook blij is
pi_32937921
'In voor een grapje' ik heb nog nooit om Dido hoeven te lachen anders. Ik vond het maar een vervelend uit de hoogte doend wijf dat alleen met zichzelf bezig was. Ik ik ik.. en Roel heeft MIJ een slecht gevoel bezorgd en Roel heeft MIJ dat etc etc..

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32937952
Jammer dat ze weg is maar wellicht interessant voor het spel. Haar aanwezigheid was te overheersend in het huis geworden, zelfde reden waarom Hummie Kraai en Been achter elkaar eruit heeft gekegeld denk ik. Groepsvorming in de laatste 2 weken probeert ze vast te vermijden.
Viper 4 life
pi_32938064
Stelletje huilies. Huilen om een bagger tv programma
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:39:54 #8
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32938126
ik vind het jammer voor Roel. Had liever Lies of Nathalie eruit gehad. Vond Dido vaak wel sympathiek eigenlijk
Ze raakte alleen wat veel op zichzelf gericht de laatste paar weken. Voor het spel is het wel goed denk ik. Met een beetje goeie wil levert het Roel de overwinning op (of men stemt m er massaal uit...)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:45:46 #9
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_32938230
Haha, Roel zonder shag en zonder DIdo, de vieze egoïstische nicotine hoer
Nieuwe weekopdracht voor Roel: 'Let op dit geladen pistool en laat het geen moment uit je oog'
pi_32938255
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 09:45 schreef Miguel het volgende:
Haha, Roel zonder shag en zonder DIdo, de vieze egoïstische nicotine hoer [afbeelding]
Nieuwe weekopdracht voor Roel: 'Let op dit geladen pistool en laat het geen moment uit je oog'
En de kogels en Bewoners worden aan het eind van de opdracht geteld...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  vrijdag 9 december 2005 @ 10:11:01 #11
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_32938702
Nou laat ik 's positief doen over Dido: zoals Starlie al zegt, ze was vrijwel altijd vrolijk en opgewekt.
En ze heeft een leuk koppie. En... Nee dat was het wel. Dag Dido.
'Beam me up Scotty'
  vrijdag 9 december 2005 @ 10:30:18 #12
65846 Bocaj
47th President.
pi_32939074
Dido ziet er zeeer goed uit.... Haar jongere zusje Iris ziet er zelfs nog beter uit.
Alleen met looks kom je er niet in het bb huis.
Ze was The Queen in het huis... In het begin was het wel leuk maar het ging mij tegenstaan!!

Dus ik ben blij dat ze eruit is... opvallend was wel dat toen ze uit het bb huis was het ineens een heel ander iemand werd... Dus toch een toneelstuk gespeeld?

Daarnaast hoop ik echt dat het wat wordt tussen Roel & Dido!
pi_32939152
Zwaai hier Dido uit! :W

Ook als je het jammer vindt kun je het daar kwijt.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')