Uiteraard heb ik hem alquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:14 schreef Mikkie het volgende:
BoB Military Pack te koop op dvd.nl
Niks voor jou Dizer, of heb je 'm al? Ik heb trouwens geen idee van 't prijsniveau hoor, misschien is ie wel veel te duur
nette prijs hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:14 schreef Mikkie het volgende:
BoB Military Pack te koop op dvd.nl
Niks voor jou Dizer, of heb je 'm al? Ik heb trouwens geen idee van 't prijsniveau hoor, misschien is ie wel veel te duur
Zeker! Is 5 euro goedkoper dan dat ik hem heb gekochtquote:
heb er gister nog leuk kunnen shoppenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:14 schreef FremantleDockers het volgende:
Ben net terug van axelmusic. Was dit nou twee dagen downtime waard? Wat een waardeloze sale!
dat is Salo alleen al waardquote:Op woensdag 28 december 2005 13:03 schreef kinky_queen het volgende:
Ik kreeg net serieus een bod op
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
van ¤250
![]()
Omdat het een strontfilm is.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tering!
Waarom is die uitgave zo duur joh?
Ik blijf het zo vreemd vinden dat er maar 40 stuks gemaakt zouden zijn, maar dat je op bijna elke willekeurige dag wel eentje treft op Ebay. Of er zijn er meer dan 40 gemaakt, of er zijn kopiën in omloop die niet te onderscheiden zijn van het origineel. (witte ring, juiste chapter-indeling, etc.)quote:Op woensdag 28 december 2005 13:29 schreef Shogo het volgende:
Nee hij is erg gelimiteerd schijnen maar iets van 40 stuks op de wereld te zijn ofzo iets iig niet veel.
Die hebben natuurlijk geen holografisch logoquote:Op woensdag 28 december 2005 14:37 schreef Mikkie het volgende:
Maar goed, dit lijkt ook een relatief simpel te kopiëren object natuurlijk. Het is geen vreemde of exclusieve case, en die discs moeten ook ergens vandaan te plukken zijn...
Dat wil ik wel geloven.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:35 schreef kinky_queen het volgende:
Buiten dat, het is ook de dvd die het meest van eigenaar schijnt te wisselen
Tis dattie de nick heeft van een ultracoole superhero, maar anders zou ik m nooit meer uitsprekenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:43 schreef Durbin het volgende:
Dat wil ik wel geloven.
Sommigen verkopen ze gewoon per 8 stuks!![]()
Je moet altijd om foto's vragen met dit soort dingenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:49 schreef Mikkie het volgende:
Maar dat weet je niet voor je 'm op eBay koopt. Of heeft eBay een policy die het mogelijk maakt om stappen te ondernemen als je een fake-product hebt gekocht?
Mits creatief boekhouden kan die worden ingeschreven op de begroting van volgend jaar.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:24 schreef Timo20 het volgende:
mooi prijsje
maar ik heb mezelf beloofd dit jaar (:P) niets meer te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |