Die mag de kerstman mooi overslaan van mijquote:
Ik las dat gewoon verkeerd.quote:
Gelukkig... dacht heel even dat je Bupa humor kreegquote:
Ik hoef geen CC, ik gebruik die van mijn baasquote:Op maandag 19 december 2005 22:17 schreef Mikkie het volgende:
Zijn er nog mensen met goede kooptips op Amazon of Play?
Ik heb eenmalig een CC gebietst en moet bij beide websites wat bestellen, dus zou 't nu kunnen combineren
kijk maar eens op dvdpacific rondquote:Op maandag 19 december 2005 22:17 schreef Mikkie het volgende:
Zijn er nog mensen met goede kooptips op Amazon of Play?
Ik heb eenmalig een CC gebietst en moet bij beide websites wat bestellen, dus zou 't nu kunnen combineren
die van mij nietquote:Op maandag 19 december 2005 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
EZYDVD heeft m'n GodFather Box verstuurd
Ik ben een paar dagen geleden aan mijn derde keer begonnenquote:Op maandag 19 december 2005 23:48 schreef Dizer het volgende:
Per direct ben ik weer officieel begonnen aan Band Of BrothersVoor de 8e keer
sinds wanneer ben ik een kerstman!!! ik wil niks met dat christentuig te maken hebben!! dat moet jij toch wetenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:21 schreef kinky_queen het volgende:
Hoop dat de kerstman eindelijk eens de THE FRIGHTENERS 4 disc set zal brengen of 2000 MANIACS, COLOR ME BLOOD RED of DEVIL DOLL
![]()
Ja. Duh. Ik ben al maanden in het bezit van de 'barebones' DVD.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:08 schreef pascalheister het volgende:
welke heb je dan ass? R1?
De extra disc met Easy Riders, Raging Bulls die bij deze uitgave van Easy Rider zit heeft dezelfde specs als de stand-alone R2uk van ER,RB. Heb hem hier ook liggen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:41 schreef California het volgende:
pascal, wat voor extra's heeft die Easy Riders, Raging Bulls die je laatst hebt gekocht?
ja toch??quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed voor de kerstgedachte inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |