quote:Pot 1: Duitsland, Brazilië, Italië, Frankrijk, Argentinië, Spanje, Mexico en Engeland.
Pot 2: Australië, Angola, Ghana, Ivoorkust, Togo, Tunesië, Ecuador en Paraguay.
Pot 3: Kroatië, Tsjechië, Nederland, Polen, Portugal, Zweden, Zwitserland en Oekraïne.
Pot 4: Iran, Japan, Saudi-Arabië, Zuid-Korea, Costa Rica, Trinidad & Tobago en Verenigde Staten.
Pot X: Servië & Montenegro.
Duitse taalpurist!quote:
Als dat zou kunnen!quote:
Jah, aber rund die zeit war Alfred J. Kwak am schirm...quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan had je wat meer die Sendung mit der Maus moeten kijken
[afbeelding]
ik ook nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:06 schreef SCH het volgende:
Niet te snel posten jongens ik heb mijn gedicht nog niet af
Je hebt nog een eervolle vermelding in mijn gedicht....quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:06 schreef SCH het volgende:
Niet te snel posten jongens ik heb mijn gedicht nog niet af
Heb jij bloem dan....quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je hebt nog een eervolle vermelding in mijn gedicht....
Maar ik heb jou niet getrokken....... eeh..... ja![]()
Zal haast toch wel?quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:44 schreef Bjoro het volgende:
hoop dat jullie me de tijd gunnen tot na het weekend !
ooooohhhhhh ! dan wacht ik nog ff lekker een paar dagen !quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:49 schreef Vom het volgende:
[..]
Zal haast toch wel?
De gedichten moeten voor Hools 998 gemaild worden naar tolkie dus, dan heb je nog wel 3/4 dagen
Schiet me er niet op af als het sneller gaat hoor!quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ooooohhhhhh ! dan wacht ik nog ff lekker een paar dagen !
pak je wel terug in je gedic........quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:12 schreef Vom het volgende:
Schiet me er niet op af als het sneller gaat hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |