al weken erger ik me aan die monologen maar zonder zou het nog saaier zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:53 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Och, als sentimentele kijker let ik net op haar inderdaad geisoleerde positie in de groep en zaken als door mij amateurpsycholigisch erbij gehaalde verschrikkingen die haar moeder haar heeft aangedaan. Ik vind haar in ieder geval vermakelijk, al was ik dankbaar met haar speech tijdens de pre-exitavond die mij de gelegenheid gaf het toilet te bezoeken.
Ik vrees dat we nog een behoorlijk aantal monologen voor de boeg hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
al weken erger ik me aan die monologen maar zonder zou het nog saaier zijn![]()
Moeilijk lullen is ook knap, maar ik zie toch liever Lieske dan Dido nog even doorhuppelen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wat je zegt ben jezelf zeggen ze wel eens hequote:Op vrijdag 9 december 2005 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Deze 5 'sukkels' maken wel kans op 2,5 ton. Dat kun jij niet zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
laten we nuchter blijven, met deze 5 sukkels moeten we het doen, terecht of niet maar die moeten het beeld vullen
5 nog, oh ben er een vergeten net in mijn postquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
laten we nuchter blijven, met deze 5 sukkels moeten we het doen, terecht of niet maar die moeten het beeld vullen
nou ik zie graag een monoloog van MIJ tegemoet van Melkequote:Op vrijdag 9 december 2005 04:04 schreef melke het volgende:
[..]
Wat je zegt ben jezelf zeggen ze wel eens he![]()
zo is het maar netquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:04 schreef melke het volgende:
[..]
Wat je zegt ben jezelf zeggen ze wel eens he![]()
Met 5 mensen een feest? Hopelijk hebben ze veel sterke drank danquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:16 schreef Lamon het volgende:
Kwam er niet een feest zaterdag met die foute top 40 nummers trouwens?
Ben benieuwd hoe hoerig dat feest wel niet gaat worden.
Van wie?quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:20 schreef henk.jansen het volgende:
Ik merk de hele tijd dat ik aan het teruglezen ben een vervelende ondertoon.
Hoe komt dat?
APK denkt dat Roel van het dak gaat springen of iets van die orde, nu hij zich niet meer in hoeft te houden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:18 schreef melke het volgende:
[..]
Met 5 mensen een feest? Hopelijk hebben ze veel sterke drank dan
Het zijn er teveel om zo even te noemen en een heleboel zijn er al naar bed (gelukkig)quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:21 schreef melke het volgende:
Van wie?
Als jij dat denkt, OKE DIDO2quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
komt dooor mijjjjjjjjjjjjjjjjjj en ik en ik en ik
Henk, láájûhh nie gek máákûhhhh............quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:20 schreef henk.jansen het volgende:
Hoe komt dat?
Je bedoelt die 2 pubers in het vorige topic?quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:20 schreef henk.jansen het volgende:
Hoe komt dat?
Dat zijn de opgefokte fokkers die alleen maar hier posten om te zeiken en zo hun eigen frustratie kwijt kunnen rakenquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het zijn er teveel om zo even te noemen en een heleboel zijn er al naar bed (gelukkig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |