quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:07 schreef frizti het volgende:
Kun je de volgende keer geen link posten Regenworm?
Die bullshit van Nico hoef ik niet te lezen op de vroege morgen.
Oh ja, goedensmorgens deze morgen.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mogge![]()
Hmmz even terug gelezen, zo te zien heb ik qua muziek niks gemist
Daar hoeven ze niet zoveel voor te doen. Gewoon haar balkje bij de eerste tussenstand op 25% zetten en laten eindigen op 8%. Zo doen ze het namelijk iedere week.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:03 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd of BB deze week aan het vertrek van Nath gaat werken.
Triest maar waar!quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:08 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Daar hoeven ze niet zoveel voor te doen. Gewoon haar balkje bij de eerste tussenstand op 25% zetten en laten eindigen op 8%. Zo doen ze het namelijk iedere week.
Dat is één maar ze zullen waarschijnlijk alleen haar slechte kanten op de TV laten zien.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:08 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Daar hoeven ze niet zoveel voor te doen. Gewoon haar balkje bij de eerste tussenstand op 25% zetten en laten eindigen op 8%. Zo doen ze het namelijk iedere week.
Dat wordt iets lastiger nu Dido er niet is zal ze zich grotendeels op Joost richten. Dat is de aangewezen winnaar dus wordt het lastig om hen in een kwaad daglicht te stellen. Maar Nathalie gaat er volgende week toch uit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is één maar ze zullen waarschijnlijk alleen haar slechte kanten op de TV laten zien.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:22 schreef Springsteen27 het volgende:
Waar zijn ze op de officiële site toch mee bezig zeg?
08:52 Roels dromen
In 'n Big Brother-Huis, lag ik van deze ochtend
En ik voelde mij daar zo alleen
Het was er warm en druk, ik lag naast een leeg bed
Ik verlangde zo naar jou hier aan mijn zij
Ja, ik denk nog steeds, hoe het was geweest
Toen je naast me lag hier in mijn bed
Ik vroeg: Slaap en zoen je mee? Dat vond jij vond dat eerst niet oke
Maar al snel later proostte wij, als jij naar me keek, werd ik zo week
Een beetje verliefd
Ik dacht 'n beetje verliefd
Als ik wist wat jij toen dacht
Had ik nooit op jou gewacht
Als een kind zat ik te dromen
Deze nacht ben jij voor mij
Maar die droom ging snel voorbij....
(naar een beetje verliefd-Andre Hazes)
07:59 Het is nog donker
Binnen in het Huis is het nog donker. De Bewoners hebben de ogen stijf dicht. Nog even komen zij bij van de schrik van gisterenavond. Maar met zijn allen kijken zij uit naar de laatste twee weken. Als u nog de weg op gaat, kijkt u dan ook uit? In de provincies Noord Holland en Utrecht komt namelijk plaatselijk mist voor.
Een vreselijk slecht lied en een waarschuwing voor mist?!?
het lijkt erop dat een flauw opzetje per ongeluk geplaatst is. er zitten idd een hoop vautjes in...quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:38 schreef Springsteen27 het volgende:
Ja, maar al die spelfouten...ze kunnen het toch wel een keertje overlezen?
Het wordt dan wel een leuke finale: Joost, Roel, Ingrid en Lieske.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:31 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dat wordt iets lastiger nu Dido er niet is zal ze zich grotendeels op Joost richten. Dat is de aangewezen winnaar dus wordt het lastig om hen in een kwaad daglicht te stellen. Maar Nathalie gaat er volgende week toch uit.
Dat is niet te hopen voor ze... Lijken me vreselijke avonden met zulke mensen stappen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het lijkt erop dat een flauw opzetje per ongeluk geplaatst is. er zitten idd een hoop vautjes in...
wellicht met Dido meegeweest naar de kroeg?![]()
Ik zou haar wel eens buiten het huis willen treffen..quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:44 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen voor ze... Lijken me vreselijke avonden met zulke mensen stappen!
Denk het ook vermoed dat Roel nog een aardig eindsprintje gaat maken en dat Ingrid en Lieske eindelijk wat negatiever in de reguliere uitzendingen neergezet gaan worden. Joost die gaat vanzelf vervelen overdosis flauwe onzin is tenslotte zelfs andre van duin fataal geworden. Dus al met al zal het aardig naar elkaar toekruipen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het wordt dan wel een leuke finale: Joost, Roel, Ingrid en Lieske.
Dat valt best mee mensen zien iemand van tv en doen dan meestal gewoon leuk tegen diegene. Kijk maar naar Gerard Joling ik weet zeker dat bv Roel hem in het normale leven echt een eikel vind maar als hij als BNér het huis in komt is dat ineens een hele ervaring.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:51 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik heb daar echt geen behoefte aan. Ik heb zomaar het idee dat zij hele slechte ervaringen gaat overhouden omdat ze denkt dat ze erg geliefd is... Dat zal d'r nog best eens tegen kunnen gaan vallen!
Lieske en Ingrid gaan Roel deze week nog pesten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:53 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dat valt best mee mensen zien iemand van tv en doen dan meestal gewoon leuk tegen diegene. Kijk maar naar Gerard Joling ik weet zeker dat bv Roel hem in het normale leven echt een eikel vind maar als hij als BNér het huis in komt is dat ineens een hele ervaring.
wie mild?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:10 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Zijn wel mild voor elkaar deze ochtend.
De wekker gaat meestal tussen 9:30 en 10:30.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:10 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Zijn wel mild voor elkaar deze ochtend.
Nee vooral BB ik zou ze gewoon om 9.00 uur uit bed trappen en meteen een weekopdracht waar je u tegen zegt geven. Laat ze maar zweten voor de Hoofdprijs. Ik hoop dat ze ze mentaal op de proef gaan stellen. Kijken wie er knakt.quote:
Ze zijn allemaal nog moe van het vuurtje kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:36 schreef pullup het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een duf zooitje, hup opstaan![]()
Nee niet gek, maar toch die pot komt nu echt in zicht.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:38 schreef Wup het volgende:
ze moeten idd. met een stoere weekopdracht komen
vind het niet zo gek dat ze het niet zo zinvol vinden om uit bed te komen
Daarom hoop ik op een leuke opdracht voor vandaag. Kunnen ze een mooi feestje winnen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:38 schreef Wup het volgende:
ze moeten idd. met een stoere weekopdracht komen
vind het niet zo gek dat ze het niet zo zinvol vinden om uit bed te komen
het was ook wel ondragelijk lijden gisteren in de live uitzending zonder de gebruikelijke 4 uur opmaken .quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Nathalie heeft een hele dag niet in de spiegel kunnen kijken, en dat moeten we vandaag bezuren! Beautydag..![]()
en nu kan ze de door haar gewonnen plastieken nageltjes opplakken! Het viel idd niet mee was echt hard van BB!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:16 schreef Wup het volgende:
[..]
het was ook wel ondragelijk lijden gisteren in de live uitzending zonder de gebruikelijke 4 uur opmaken .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |