Ik heb het op het internet gezien en er was niets slecht aan. Dido was net weg en Roel zat met zwaar verdriet op de bank.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet niet meer precies wanneer, volgens mij zag ik het op het grote scherm in de studio tijdens de internet uitzending![]()
nee was later duidelijk in beeldquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt het dus ook gezien? Was het tijdens de internet uitzending![]()
Heb dat ook gezien, maar zie het hypocriete er niet van in. Als Dido hier huilend in de goot lag zou ik ook lief zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt het dus ook gezien? Was het tijdens de internet uitzending![]()
Come on. Als ze dat al 24 uur volhoudt, dan die laatste minuten ook wel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:23 schreef Wup het volgende:
neen, de telefoonlijnen waren al gesloten voor bekend werd dat de 50.000 euro opdracht geslaagd was
Het is geen einde van een relatie en hij zit in een spel met nog 5 mensen om 250.000 te winnen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:22 schreef melke het volgende:
Ik vind het zoooooooooo zielig!!!!!
Ja, en ik las op de BB-site hoe ze zich samen met Ingrid zat te verkneukelen om Roel flink te gaan jennen als Dido weg zou moeten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:25 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb het op het internet gezien en er was niets slecht aan. Dido was net weg en Roel zat met zwaar verdriet op de bank.
ow oke, ik had er geen idee van hoeveel zand ze in de tussentijd verstrooid hadquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:26 schreef ART het volgende:
Come on. Als ze dat al 24 uur volhoudt, dan die laatste minuten ook wel.
whaha alsof Roel een haar beter wasquote:Over Lieske: ik hoop dat Roel haar helemaal de tering basht de komende twee weken en haar alle hoeken van het huis laat zien. Laat haar maar voelen wat een huttepettuterige betweetser ze was de afgelopen tijd.
Ik heb me niet uitgelaten over goed of slecht, het viel me alleen wel opquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:25 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb het op het internet gezien en er was niets slecht aan. Dido was net weg en Roel zat met zwaar verdriet op de bank.
Dat vroeg ik iets eerder ook. Zou hij 1000 euro betaald hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:27 schreef melke het volgende:
Jezus die gast rookt
Als Roel tussen nu en 20 minuten naar bed gaat, heb ik gewonnen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:17 schreef Lamon het volgende:
Hij gaat weer zitten.
Dat betekent:
F4iTH 1.50![]()
Bong4002 2.10![]()
APK 2.31
Falco 2.45
Coraatje 3.15
Pieddenaat 3.16
Lamon 3.50
farceman 4.07
BB5kijker 4.14
Dropkick 4.37
Gelukkig ben ik niet helemaal gekquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nee was later duidelijk in beeld
Tuurlijk niet, BB heeft hem dat gegeven en lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat vroeg ik iets eerder ook. Zou hij 1000 euro betaald hebben![]()
misschien moet hij Lieske vragen of ze hem komt helpen met tandenpoetsen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:30 schreef Lamon het volgende:
Als Roel tussen nu en 20 minuten naar bed gaat, heb ik gewonnen.![]()
Als ie nou straks precies om 3.50 naar bed gaat, ga ik volgende week meespelen in de lotto.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:30 schreef Wup het volgende:
ow een Roel fan.....
het was een knullige reden waarom het hem werd afgepakt en de weekopdracht is toch al als geslaagd verklaardquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:30 schreef PieddeNaat het volgende:
Tuurlijk niet, BB heeft hem dat gegeven en lijkt me niet meer dan logisch.
Heb ook nooit geschreven dat ik het een hypocriete actie vondquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:26 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Heb dat ook gezien, maar zie het hypocriete er niet van in. Als Dido hier huilend in de goot lag zou ik ook lief zijn
Man hoe oud ben jij zeg! Jij bent echt zo'n poster die alles en iedereen afzeikt he? Stoer zegquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:26 schreef ART het volgende:
[..]
Come on. Als ze dat al 24 uur volhoudt, dan die laatste minuten ook wel.
Over Lieske: ik hoop dat Roel haar helemaal de tering basht de komende twee weken en haar alle hoeken van het huis laat zien. Laat haar maar voelen wat een huttepettuterige betweetser ze was de afgelopen tijd.
Nou we weten 1 ding zeker. Het iig niet Scanman01 onder een andere naam.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:32 schreef melke het volgende:
[..]
Man hoe oud ben jij zeg! Jij bent echt zo'n poster die alles en iedereen afzeikt he? Stoer zeg![]()
Kon het me al niet voorstellen en als ik daar had gezeten in zijn badjas, had ik er ook 1 (of meer) opgestokenquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:30 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, BB heeft hem dat gegeven en lijkt me niet meer dan logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |