Dat is iemand die kinderen heeft en er dadelijk uitmoet over 3,5 uurquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:32 schreef melke het volgende:
[..]
Man hoe oud ben jij zeg! Jij bent echt zo'n poster die alles en iedereen afzeikt he? Stoer zeg![]()
Dat was geinig bedoelt. Roel zei zelf kom maar op, ik kan wel tegen een stootjequote:Op vrijdag 9 december 2005 03:28 schreef ART het volgende:
[..]
Ja, en ik las op de BB-site hoe ze zich samen met Ingrid zat te verkneukelen om Roel flink te gaan jennen als Dido weg zou moeten.
Nog heel even wachten en hij is met vakantiequote:Op vrijdag 9 december 2005 03:32 schreef melke het volgende:
[..]
Man hoe oud ben jij zeg! Jij bent echt zo'n poster die alles en iedereen afzeikt he? Stoer zeg![]()
Wou ik ook niet suggereren, maar ART zei zoiets.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ook nooit geschreven dat ik het een hypocriete actie vond![]()
You're damn right!quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou we weten 1 ding zeker. Het iig niet Scanman01 onder een andere naam.
Gelukkig zijn we het eensquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:37 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Wou ik ook niet suggereren, maar ART zei zoiets.
Hebben ze ook gezegd zonder roel erbij, inderdaad als geintje, maar de voetjes van naat hebben ook van die grapjes die niet zo bedoeld zijn...quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:35 schreef melke het volgende:
[..]
Dat was geinig bedoelt. Roel zei zelf kom maar op, ik kan wel tegen een stootje
ART had beter mee kunnen doen in een ander onderdeel hier op het BB forumquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:40 schreef cioran63 het volgende:
Als er iemand positief is tegen de klippen op is het ART wel.
een denkbeeldige Didoquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:42 schreef melke het volgende:
Wat ligt er bij Roels arm?
Ik zie ze allebei en kijk toch via een klein schermpje (BBstreams)quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:42 schreef melke het volgende:
Lamon is het in stilte aan het vierenquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:43 schreef Dropkick het volgende:
Lamon gewonnen?
ik geloof ze noemen dat een fetisj. Toch wel vertederend.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:42 schreef melke het volgende:
Ik heb daar ook wel eens last van. Ik kan dat wel begrijpen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:37 schreef ART het volgende:
maar Lieske haalt het slechtste in mij boven.
zou als een Lieske door kunnen draven nu maar ben het eensch met jequote:Op vrijdag 9 december 2005 03:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens last van. Ik kan dat wel begrijpen.
Dat komt omdat ondanks dat ze geen haar beter of slechter is dan de meesten in het huis qua sociaal vermogen, er toch wat mensen zoals Scanman en Regenworm geweest zijn die volkomen subjectief en van iedere realiteit verwijderd haar gedrag hebben verheerlijkt met een fantasy island niveau van heb ik jouw daar.
Dat blijft bij mij persoonlijk zo na-ebben, dat ik nu 3 keer zo zwaar til aan iedere trieste aktie die Lieske uitvoert, tov andere soms even treurige bewoners zoals Nathalie, Ingrid of Roel.
Het is overgebleven onbegrip voor onmogelijke verdedigingen.
Oneerlijk misschien, maar logisch gedrag.
Ik mag Lieske daardoor ook het minst, terwijl er weinig verschil tussen haar en de eerdergenoemde bewoners zit qua foute akties.
Zie je zo kan het ook getypt worden,niet dat ik het met alles eens ben maar dit klinkt toch wat beter dan dat er hier iemand binnenkomt en zijn eerste zin van de dag is:Die Groningse stinksnol.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens last van. Ik kan dat wel begrijpen.
Dat komt omdat ondanks dat ze geen haar beter of slechter is dan de meesten in het huis qua sociaal vermogen, er toch wat mensen zoals Scanman en Regenworm geweest zijn die volkomen subjectief en van iedere realiteit verwijderd haar gedrag hebben verheerlijkt met een fantasy island niveau van heb ik jou daar.
Dat blijft bij mij persoonlijk zo na-ebben, dat ik nu 3 keer zo zwaar til aan iedere trieste aktie die Lieske uitvoert, tov andere soms even treurige bewoners zoals Nathalie, Ingrid of Roel.
Het is overgebleven onbegrip voor onmogelijke verdedigingen.
Oneerlijk misschien, maar logisch gedrag.
Ik mag Lieske daardoor ook het minst, terwijl er weinig verschil tussen haar en de eerdergenoemde bewoners zit qua foute akties.
Och, als sentimentele kijker let ik net op haar inderdaad geisoleerde positie in de groep en zaken als door mij amateurpsycholigisch erbij gehaalde verschrikkingen die haar moeder haar heeft aangedaan. Ik vind haar in ieder geval vermakelijk, al was ik dankbaar met haar speech tijdens de pre-exitavond die mij de gelegenheid gaf het toilet te bezoeken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
al weken erger ik me aan die monologen maar zonder zou het nog saaier zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:53 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Och, als sentimentele kijker let ik net op haar inderdaad geisoleerde positie in de groep en zaken als door mij amateurpsycholigisch erbij gehaalde verschrikkingen die haar moeder haar heeft aangedaan. Ik vind haar in ieder geval vermakelijk, al was ik dankbaar met haar speech tijdens de pre-exitavond die mij de gelegenheid gaf het toilet te bezoeken.
Ik vrees dat we nog een behoorlijk aantal monologen voor de boeg hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
al weken erger ik me aan die monologen maar zonder zou het nog saaier zijn![]()
Moeilijk lullen is ook knap, maar ik zie toch liever Lieske dan Dido nog even doorhuppelen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wat je zegt ben jezelf zeggen ze wel eens hequote:Op vrijdag 9 december 2005 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Deze 5 'sukkels' maken wel kans op 2,5 ton. Dat kun jij niet zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
laten we nuchter blijven, met deze 5 sukkels moeten we het doen, terecht of niet maar die moeten het beeld vullen
5 nog, oh ben er een vergeten net in mijn postquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
laten we nuchter blijven, met deze 5 sukkels moeten we het doen, terecht of niet maar die moeten het beeld vullen
nou ik zie graag een monoloog van MIJ tegemoet van Melkequote:Op vrijdag 9 december 2005 04:04 schreef melke het volgende:
[..]
Wat je zegt ben jezelf zeggen ze wel eens he![]()
zo is het maar netquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:04 schreef melke het volgende:
[..]
Wat je zegt ben jezelf zeggen ze wel eens he![]()
Met 5 mensen een feest? Hopelijk hebben ze veel sterke drank danquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:16 schreef Lamon het volgende:
Kwam er niet een feest zaterdag met die foute top 40 nummers trouwens?
Ben benieuwd hoe hoerig dat feest wel niet gaat worden.
Van wie?quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:20 schreef henk.jansen het volgende:
Ik merk de hele tijd dat ik aan het teruglezen ben een vervelende ondertoon.
Hoe komt dat?
APK denkt dat Roel van het dak gaat springen of iets van die orde, nu hij zich niet meer in hoeft te houden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:18 schreef melke het volgende:
[..]
Met 5 mensen een feest? Hopelijk hebben ze veel sterke drank dan
Het zijn er teveel om zo even te noemen en een heleboel zijn er al naar bed (gelukkig)quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:21 schreef melke het volgende:
Van wie?
Als jij dat denkt, OKE DIDO2quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
komt dooor mijjjjjjjjjjjjjjjjjj en ik en ik en ik
Henk, láájûhh nie gek máákûhhhh............quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:20 schreef henk.jansen het volgende:
Hoe komt dat?
Je bedoelt die 2 pubers in het vorige topic?quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:20 schreef henk.jansen het volgende:
Hoe komt dat?
Dat zijn de opgefokte fokkers die alleen maar hier posten om te zeiken en zo hun eigen frustratie kwijt kunnen rakenquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het zijn er teveel om zo even te noemen en een heleboel zijn er al naar bed (gelukkig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |