Heb 2 sint kados gehad van de kijkshop, leve freebees, maar deugen alle 2 nietquote:
Heb je Rainman niet gezienquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:30 schreef ART het volgende:
Hey goed lezen vrind. Een 'intellectuele autist': kortom iemand die op intellectueel gebied autistisch is.![]()
En nee, niks gezien, ben net pas thuis. Asshole.
Autistisch qua intellectualiteit zou nog kunnen, maar je uitspraak schept in deze vorm echt verwarring.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:34 schreef ART het volgende:
[..]
Umh, andersom zou het een autistische intellectueel zijn.
Ja probeer je er maar uit te lullen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:35 schreef ART het volgende:
whatever, het is laat.
Behoorde Didocrates niet tot die stroming?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Autistisch qua intellectualiteit zou nog kunnen
Tuurlijk, I know and all that, tweeerlei uitleg en zo.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je Rainman niet gezien
Dustin kende meer dan 500 woorden hoor.
Ik ben klaar met jou, jij bent STOM!
Ja! Die bedoel ik!quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Autistisch qua intellectualiteit zou nog kunnen, maar je uitspraak schept in deze vorm echt verwarring.
Niet dat het wat uitmaakt verder.
Ben je d'r nou al achter wie ik ben?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:39 schreef APK het volgende:
Omdat je STOM bent!
Ja of hij is naar huisquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:40 schreef Lamon het volgende:
Is Roel nog in de DBK eigenlijk?
Dit voor het spel wat eigenlijk niet eens leuk is.
Roelie is naar Huis olee oleequote:
Haha ja, ga je gangquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Melke mag ik me nog ff tot je richten wat betreft die tietuh fotos hier????
Je had als verweer de ouders van die meiden he??? Maar als ik ouder was van zo'n meid dan zou ik liever haar tietuh zien dan wat er hier over haar geschreven wordt.quote:
je komt het aan het veranderen in: hoe laat komt roel uit de DKBquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:40 schreef Lamon het volgende:
Dit voor het spel wat eigenlijk niet eens leuk is.
iemand heeft Hummie omgekocht om hem in DBK vast te bindenquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:46 schreef Lamon het volgende:
Uitgaande van het feit dat Roel idd nog in de DBK is:
Bijna.quote:
Het ene sluit het andere niet uit he.. Soms is te tekst inderdaad ook echt veeeel te overdrevenquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je had als verweer de ouders van die meiden he??? Maar als ik ouder was van zo'n meid dan zou ik liever haar tietuh zien dan wat er hier over haar geschreven wordt.![]()
heb je niets meer te roken APK?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Bijna.
Morgen schakel ik al mijn script-kiddies in, die komen er wel achter.
En dan gaan mijn broers jou in mekaar slaan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |