Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In Zwolle kun je heeeeeellll..... flink stappen.
Leg het maar naast je neer, schrijf het op, spreek erover, schreeuw het uit, roep het om.quote:Waarschijnlijk krijg ik weer tig keer te horen "Waxxer je moet dit en dat nog doen" "Waxxer heb je dat en dat al gedaan?" "Waxxer dit en dat is gebeurd, wat moeten we nu doen?" "Waxxer Pietjepatjepotje is ziek, kun je ff een half uurtje invallen?", maar dat leg ik maar naast me neer.
Zie het als compliment....ofzow.quote:
Ach, XMN8R is gauw weer terug van vakantie...quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
[..]
Leg het maar naast je neer, schrijf het op, spreek erover, schreeuw het uit, roep het om.
ofzow....
Hey ciao manquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zie het als compliment....ofzow.
Nou ik ga naar huis....daag dames...heb een fijn weekend.
Wiz en petre, rustig aan met elkaar.
Waxje veel plezier in Zwolle
Ang3l - Succes met koken enz.
TRS Doe het rustig aan dit weekend, anders ben je zo leeg en uitgeput maandag.![]()
En de rest ook tot laters he
Wie geht's ?quote:
Alright..quote:
Wat voor type honden zijn het?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:26 schreef keizerpinguin het volgende:
zo terug van het wandelen heerlijke frisse neus gehaald!!![]()
mijn beweging ook weer gehad vandaag!
Honden liggen nu bek af voor de kachel hahaha![]()
hebben we daar vanddag ook geen last meer van....![]()
alles ok hiero?
Awwquote:
[petre86] Ik wist niet dat je een kut had!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
The OC is er nog niet, mn ma is irritant en kvoel me kut..
Somebody HELP
Die's al bezetquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
[petre86] Ik wist niet dat je een kut had!![]()
[/petre86]
Arme jij![]()
![]()
Misschien moet er een engeltje langskomen?
Bottom.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:14 schreef TehRockstar het volgende:
Iedereen op gay.nl wil van me weten of ik 'bttm' ben, wat is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |