Hvernig = Hoe?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja. Ik ga maar sporten straks, misschien heb ik een endorfine tekort :p
Hoe is het met jou? Weet jij toevallig wat:
Hvernig gengur? Manst Þú eftir mér?
betekent?
tis wel MIJN klasseloze crackhoer hequote:Op vrijdag 9 december 2005 15:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
inderdaad, klasseloze crackhoerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aw, jammerquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:09 schreef tech het volgende:
[..]
Hvernig = Hoe?
þú = jij
eftir mér = bij / volgens mij
De andere woorden krijg ik ook niet zo 1-2-3 vertaald.
Nog welquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
tis wel MIJN klasseloze crackhoer heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg kunnen jullie kinders ff wat anders gaan doen ofzow...Petre ga wiz ff een beurt geven ofzow...en TRS....ga jij....uuuh sta...nou trek je maar af op je Argentijnse fantasieen ofzow....quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
tis wel MIJN klasseloze crackhoer heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jij slikkende rioolsletom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is wel een leuke openingszinquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zeg kunnen jullie kinders ff wat anders gaan doen ofzow...Petre ga wiz ff een beurt geven ofzow...en TRS....ga jij....uuuh sta...nou trek je maar af op je Argentijnse fantasieen ofzow....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
...maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aw, jammerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.De context is ook niet helemaal duidelijk. Het wordt gezegd door een incarnatie van Odin tegen de zoon van een andere incarnatie van Odin...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
American gods. Best wel leuk boek maar een beetje lang voor het dunne plot.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:21 schreef tech het volgende:
[..]
...maar natuurlijk!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En hier is alles verder goed, eigenlijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ga werken jij klasseloze metaalarbeiderquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zeg kunnen jullie kinders ff wat anders gaan doen ofzow...Petre ga wiz ff een beurt geven ofzow...en TRS....ga jij....uuuh sta...nou trek je maar af op je Argentijnse fantasieen ofzow....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit ge-heen-en-weer-trut wordt de rest ook nie vrolijker van hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb zin in IC, et tu?
Selectietraining en een erg verlaat Sinterklaasfeest bij mijn ouders thuisquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
American gods. Best wel leuk boek maar een beetje lang voor het dunne plot.
En da's fijn om te horenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nog wat leuks van plan dit weekend?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klasseloos snolletje.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Dit ge-heen-en-weer-trut wordt de rest ook nie vrolijker van hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat klopt ja en idd er wordt enorm veel metaal bewerkt bij XS4ALL.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga werken jij klasseloze metaalarbeiderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
( jij = xs4all?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Who needs class when you have the internet...quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Klasseloos snolletje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wist wel dat jij met iets goeds kon aankomen....kom TRS ga die eens in de praktijk brengen joh.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke openingszinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Ik trek me op je af als een zwoele argentijnse fantasie terwijl peet zijn tovenaarsje een beurt geeft"
Voetbal? Hoog niveau? En verlaat sinterklaas is nog best wel leuk. Ik zag net dat mijn surprise nu als kerstversiering wordt gebruikt...quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:24 schreef tech het volgende:
[..]
Selectietraining en een erg verlaat Sinterklaasfeest bij mijn ouders thuisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoeft niet, is al gebeld.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij met iets goeds kon aankomen....kom TRS ga die eens in de praktijk brengen joh.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1e lijn / 2e lijn / anders?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat klopt ja en idd er wordt enorm veel metaal bewerkt bij XS4ALL.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga jij nou maar het tovernaartje bewerken joh.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En? Ben je nu Blauw? Word jij onze nieuwe topic-smurf.....voor zover je dat al niet was uiteraard.quote:
Bellen?!quote:
Anders.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
1e lijn / 2e lijn / anders?
me = @ SNT KPN ADSL
Ja ppppft....TRS durfde dat ook niet...dus er is gebeld voor hem...quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bellen?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk, dat durf ik dan weer nooitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(vraag maar aan Parleur en Dr Sjoerd)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hAAAAAI waxquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef Waxxer het volgende:
Ik zeg nou, happy Friday he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop