Whehehe.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I'm not thát easily entertained.
Hoewel het wel een beetje vermakelijk was...
Maar troost je, ik zal vast nog wel eens een echte taalfout maken.
Ik heb namelijk geen opleiding Journalistiek of iets in die richting gedaan.
Hahai!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:25 schreef beaverhausen het volgende:
Hahai.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was ik de boel kwijt dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahai!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.De boel weer gevonden??!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwjah..het was wel dr tijd om te gaan..quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was ook niet echt een verrassing.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah..het was wel dr tijd om te gaan..
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het was ook niet echt een verrassing.
En we hadden dus toch gelijk over Wallace!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Com-pléét!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Was ik de boel kwijt dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij mag nog niet eens legaal rukken!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet zo zeuren.
Ik ben 14.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh..quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Com-pléét!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toch?
Heb je Reunion al binnen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Logan..was zo zielig..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
57.5%quote:
6.5%.quote:
Omdat je nieuwsgierig bent en toch zoveel mogelijk wilt zien?quote:Maar vraag me af waarom ik t nog volgom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ..dat wel maar ik erger me dood aan dat we nooit zullen weten hoe het afloopt..quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
6.5%.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Omdat je nieuwsgierig bent en toch zoveel mogelijk wilt zien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien dat ze er op een of andere manier toch nog de onthullingen in de laatste aflevering verwerken ofzo.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja ..dat wel maar ik erger me dood aan dat we nooit zullen weten hoe het afloopt..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee..dat gebeurd dus nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien dat ze er op een of andere manier toch nog de onthullingen in de laatste aflevering verwerken ofzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Producers released a statement Friday saying Samantha's killer will never be revealed because "the events of Samantha's murder are partially reliant on characters we haven't yet met — and events we haven't yet seen. There is no way to solve the mystery of her murder without being able to complete the full arc of our story through present day. I greatly regret that this question, along with many others that the series has posed, will remain unsolved, and I am deeply grateful for the support of viewers who share this regret."
Hiquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:02 schreef Vlarp het volgende:
Hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neuken!?
Ohw.. dan ga ik etenquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dank jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. dan ga ik etenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop