oke dat kan ik wel een paar maanden volhouden ,waar moet ik me opgevenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vast wel en dan hoef je ook niet naar je werk, niks thuis te doen, mag je heel de dag op de bank liggen en bakken geld verdienen![]()
BB is hard![]()
Trusten Essiequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:55 schreef essie05 het volgende:
Nou als iedereen naar bed gaat ga ik ook maar..
Trusten allemaal en tot morgen.![]()
Ja trouwens wel kut, ik had de eerste weken van BB mijn zinnen op wicked gezet maar door een paar hersenloze acties na wat drank op op hoerenfeestjes met snaptnix, lovebeaver en ander gespuis was die kans vrijwel nihilquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, was mij ook wel duidelijk hoor, dat je dat zelfingenomen plak braaksel van een A_N bedoelde.
Maar wel lief hè, dat Wicked het voor mij opneemt.![]()
Ik had anders geen moeite met Scan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
tegen die lieske-addept die hier denkt de laatste weken van de SC nog ff een strafkamp te kunnen maken waar we alleen die blonde groningse stinksnol moeten aanbidden. Een gradatie erger dan scan dus![]()
Ik hoop dat je meer weet dan ik. Zie namelijk verder totaal geen potentie in een:quote:
Trusten Kissaquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:59 schreef kissa het volgende:
Roeleman weet dat hij Dodo kwijt is![]()
Toch trusten allen tesaam![]()
![]()
Ik moet je teleurstellen, die kans heeft zelfs er nooit ingezetenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja trouwens wel kut, ik had de eerste weken van BB mijn zinnen op wicked gezet maar door een paar hersenloze acties na wat drank op op hoerenfeestjes met snaptnix, lovebeaver en ander gespuis was die kans vrijwel nihil
je bedoelt dat nachtelijke, rebelse tegen de bank zitten i.p.v erop?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:02 schreef Lamon het volgende:
He bah. Nu heb ik bijna weer spijt dat ik Roel zo laag in mijn lijstje heb.
Dat nachtbraken van hem kan ik zo waarderen.
ik in eerste instantie ook niet maar op een gegeven moment viel er geen discussie meer met hem aan te gaan....als lieske een fles bier kapot op de grond pleurde puur omdat ze lomp zou zijn op dat moment dan maakte hij ervan dat het een doordachte actie is in een groot plan om de wereld te veroveren ...zo ongeveer ..quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had anders geen moeite met Scan.
Ga ik met je mee, dat red ik fluitend op mijn tenenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:01 schreef Coraatje het volgende:
[..]
oke dat kan ik wel een paar maanden volhouden ,waar moet ik me opgeven
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:03 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
je bedoelt dat nachtelijke, rebelse tegen de bank zitten i.p.v erop?
Wie moet je anders verdedigen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, was mij ook wel duidelijk hoor, dat je dat zelfingenomen plak braaksel van een A_N bedoelde.
Maar wel lief hè, dat Wicked het voor mij opneemt.![]()
hihiquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:03 schreef PieddeNaat het volgende:
DUH! jou nomineer ik zo hard dat je buren er auw van gaan roepen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, die kans heeft zelfs er nooit ingezeten![]()
maar ..iedereen mag toch zijn of haar mening hebben??? je hoeft het er niet mee eens te zijn...quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik in eerste instantie ook niet maar op een gegeven moment viel er geen discussie meer met hem aan te gaan....als lieske een fles bier kapot op de grond pleurde puur omdat ze lomp zou zijn op dat moment dan maakte hij ervan dat het een doordachte actie is in een groot plan om de wereld te veroveren ...zo ongeveer ..
en op het moment dat argumenten hem tekort schoten dan nam hij de stille trom
Neuh, gewoon dat de dag tot het uiterste blijven beleven. Het niet kunnen afkappen van de dag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:03 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Moet je doen. Ik doe niet meer mee aan die duffe spelletjes.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
DUH! jou nomineer ik zo hard dat je buren er auw van gaan roepen!![]()
Nou om iemand een groningse stinksnol te noemen dan heb je goeie argumenten.pfffffffffffffquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik in eerste instantie ook niet maar op een gegeven moment viel er geen discussie meer met hem aan te gaan....als lieske een fles bier kapot op de grond pleurde puur omdat ze lomp zou zijn op dat moment dan maakte hij ervan dat het een doordachte actie is in een groot plan om de wereld te veroveren ...zo ongeveer ..
en op het moment dat argumenten hem tekort schoten dan nam hij de stille trom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |