SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:05 schreef Byte_Me het volgende:
nou, mooi, ik dacht ik zal het eens proberen, loop ik vast bij twee.Rijmen! Ready, rijmwoord, go!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filosofeer eens wat over de naam.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:43 schreef SigmundFreud het volgende:
...en met Sex and the City heeft 58 helemaal niets te maken, type de naam die je hebt eens in in Google en ga dan verder.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:05 schreef Byte_Me het volgende:
nou, mooi, ik dacht ik zal het eens proberen, loop ik vast bij twee.Als je nou googled!!! zo moeilijk is dat niet. je typt het gewoon in en je vindt het antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Nee freddy werkt niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:16 schreef mistraldk het volgende:
de gerijmde text op ready pakt ie niet bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb gegoogled en kwam uit op ready set go.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je nou googled!!! zo moeilijk is dat niet. je typt het gewoon in en je vindt het antwoord
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:30 schreef mistraldk het volgende:Probeer nog 's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Het antwoord is dan ook niet schunnig. Ga nou eens gericht zoeken met als zoektermen de (twee) dingen die je ziet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:10 schreef MaxMark het volgende:
Ik kom niet voorbij level 4, kheb al de meest schunnige woorden geprobeerd
Ik heb gericht gezocht en toen kwam ik op een pagina waar ze het antwoord gavenquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:11 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Het antwoord is dan ook niet schunnig. Ga nou eens gericht zoeken met als zoektermen de (twee) dingen die je ziet.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:59 schreef p-etr-a het volgende:
Bij level 83...Zoek de link tussen een zoo en de barcode-strepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een hint?
La derecha oprime, la izquierda libera
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |