quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Feit is dat Dido wel meer nut voor de samenleving heeft dan de meeste tijdens werktijd postende users hier. Ouderenzorg is een belangrijke sociale bezigheid.
Maar ja, ik denk dat ik daar maar niet op ga oordelen, want dan ben ik zelf ook een lamzak eerste klas.
Whehehehequote:Op donderdag 8 december 2005 23:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Feit is dat Dido wel meer nut voor de samenleving heeft dan de meeste tijdens werktijd postende users hier. Ouderenzorg is een belangrijke sociale bezigheid.
Maar ja, ik denk dat ik daar maar niet op ga oordelen, want dan ben ik zelf ook een lamzak eerste klas.
Dank je welquote:
Ik vind Herr Flick meer een Menno met bril.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:40 schreef Dropkick het volgende:
Had Chantal vandaag in de uitzending de kleren van Herr Flick aan?
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:40 schreef Dropkick het volgende:
Oh nietusquote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Herr Flick meer een Menno met bril.
[afbeelding]
Euhmm zoals zovele hier voor me, meen je dit serieus offeuh????quote:Op donderdag 8 december 2005 23:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
denk dat roel het niet erg vind. Die zoop zich volledig van de kaartquote:Op donderdag 8 december 2005 23:44 schreef Arliator het volgende:
Ingrid wil voor ¤ 100,- drank hebben![]()
Feestje........quote:Op donderdag 8 december 2005 23:44 schreef Arliator het volgende:
Ingrid wil voor ¤ 100,- drank hebben![]()
Herr Flick is veel knapper. En grappiger.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Herr Flick meer een Menno met bril.
[afbeelding]
Je moet echt wat aan je gevoel voor humor gaan doen, hoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhmm zoals zovele hier voor me, meen je dit serieus offeuh????
Van mij mag het, komen ze een beetje los, en met genoeg drank op gebeurt er altijd wel wat.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk dat roel het niet erg vind. Die zoop zich volledig van de kaart
Zeg, maak me niet gek he.... nou is Dido weg en kan ik haar gaan vergeten. Tegen de tijd dat de dementie me daarbij helpt staat ze weer voor mijn neus? AAARRGGGGHHHquote:Op donderdag 8 december 2005 23:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tja het blijft een schoonheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |